Diablo-doftande häxerier i Path of Exile

Robot
Diablo-doftande häxerier i Path of Exile

Läckert action-rpg med pve- och pvp-strider samt flera karaktärsklasser och phat lewt... nämnde vi att det är gratis också?

#grinding-gear-games, #path-of-exile, #diablo


Medlem
Diablo-doftande häxerier i Path of Exile

Kan ju inte skada att testa om det ändå är gratis, det har ju funnits hack n slash spel jag gillat trotts allt, men diablo var definitivt inte en av dom.

Tack på förhand.

Medlem

såg ut lite som dink smallwood.

Medlem

käns litte intresant men mina förventigar och intresset på spelet skönk i rasande fart när man läste att det var gratis.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Jävligt läckret!


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

Skadar inte att testa, finns andra spel som varit gratis (eller nästan gratis iaf) och sett ut som kom-och-hjälp men ändå varit bra. En viss svensk indie-utvecklare kan nog intyga det.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Medlem

Skulle inte ha något emot att testa.
Och angående Dink Smallwood, haha! Jäklar, länge sen jag spelade det. Har t.om originalutgåvan!

Medlem

DIABLO 4?


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem
Inaktiv

Yay microtransaktioner

Medlem

Damn, mina öron sa ifrån när dom börja snacka i trailern men annars så såg spelet riktigt grymt ut.
Kan hända att man skaffar detta.

BTD
Medlem

det står "Free to play online" men dom vill nog ha en slant för spelet ändå?

Medlem

Det finansieras med att folk kan köpa saker i deras butik som kan användas in game.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Verkar rätt lovande. Synd att det är gratis spel men att man måste köpa skills o perks.

Inaktiv

Ser rejält gritty och mörkt ut, och älskar sekvensen när spelaren dog och ljuset krympte med monster omringandes. Fick mig att tänka på Pitch Black.

Medlem

Vad är ett dynamic skill system?


signatur

Hårdrock!

1
Skriv svar