Det där med spel

Medlem
Det där med spel

Det är inte riktigt dags än, men om en handfull dagar så kan man börja reflektera tillbaks på spelåret 2010, de gyllene mötena och de ögonblick man helst vill glömma, eller pengarna man hellre hade sparat. Men vi tjuvstartar lite tycker jag.

Mitt eget spelår har varit ganska ologiskt, som skiljer sig från alla andra. Jag har aldrig köpt så mycket spel som i år, men jag har aldrig heller spelat så lite spel som i år (om man räknar bort mina år som knatte). Men det är något jag kan trivas med, för jag har mycket att se fram emot och hittils har mina pengar varit väl spenderade, mest tack vare Steam och de andra digitala spelköpsidorna under sommarens utomjordiska reakapplöpning. Nu ska jag lista upp de spel jag har köpt och rört än så länge i år:

  • The Lord of the Rings Online

  • Battlefield: Bad Company 2

  • Borderlands

  • Left 4 Dead 2

  • Resident Evil 5

  • Fifa 10

  • Fifa 11

  • Heroes of Might and Magic III Complete (Tredje köpet)

  • Call of Duty: World at War

Ja, som ni ser så är det inte så många jämfört med de 30-40 spel jag köpt, som väntar på att spelas under 2011 eller senare. Inte blir det bättre med Steams nya rea nu heller, Hujedamej!

Har ni gjort några katastrofköp i år?

#blogg

Redaktör
Ponny
Det där med spel

Know the feeling. Har köpt spel som aldrig förr, men att spela dem har gått sämre. Men, ja, ska ju klara 101 spel nästa år - har jag tänkt. Hujedamig!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

101 spel? Lycka till Fredrik! Jag är glad om jag klarar 10 nästa år

COD - WaW är ett grymt bra spel, sedan håller jag själv på att mentalt sammanställa vilka spel jag lagt tid på...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Förutom den stundvis IQ-befriade AI:n så var det ett trevlig spel! Köpte precis hela F.E.A.R-paketet på Steam, synd att jag inte har en dator som kan spela spelen just nu dock.

1
Skriv svar