Jultävla - vinn Medal of Honor och NHL

Robot
Jultävla - vinn Medal of Honor och NHL

Ny tävling varje dag på FZ fram till julafton. I dag - vinn krig och krig.

#ea, #dice, #medal-of-honor, #nhl-11, #call-of-duty-black-ops


Medlem
Jultävla - vinn Medal of Honor och NHL

Ännu en underbar tävling man håller tummarna för att man vinner!


signatur

"High life on low budget"

Medlem

PC?!


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

När annonseras vinnarna för alla dessa tävlingar? :S


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

Verkar inte som det blir fler PC tävlingar. Konsol i all ära, men pc borde rimligt vis också vara med i tävlingarna!?
Tur man har fler plattformar då


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Redaktör
Skrivet av Palanor:

När annonseras vinnarna för alla dessa tävlingar? :S

I mellandagarna, och priserna skickas ut efter nyår.

Skrivet av Ankh:

Verkar inte som det blir fler PC tävlingar. Konsol i all ära, men pc borde rimligt vis också vara med i tävlingarna!?

Pc har varit med (WoW: Cataclysm) Vi har inte alltid möjlighet att få fram priser så att det blir jämn fördelning mellan alla plattformar. I jultävlingen blir det ganska lite pc, men utslaget på hela året känns det som att det är någorlunda lika fördelning. Och om man bara äger pc har man ett gyllene tillfälle att bredda maskinparken de två sista tävlingsdagarna.


signatur
Medlem

Detta är något magiskt, jag har inte haft råd, men exakt dessa spel skulle jag vilja ha, och jag kunde svara på alla dessa frågor utan att fuska.

Så, förhoppningsvis :heart:

Medlem
Skrivet av Tompa:

Pc har varit med (WoW: Cataclysm) Vi har inte alltid möjlighet att få fram priser så att det blir jämn fördelning mellan alla plattformar. I jultävlingen blir det ganska lite pc, men utslaget på hela året känns det som att det är någorlunda lika fördelning. Och om man bara äger pc har man ett gyllene tillfälle att bredda maskinparken de två sista tävlingsdagarna.

Hela året ja, men jag tycker det bore ha varit jämnt fördelat inför era jultävlingar.
Du nämnde Cataclysm - en expansion. Vore det inte bättre att lotta ut ett fristående spel istället?
Nåväl - får se vad som sker de sista två tävlingsdagarna då


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Suck vad jobbiga tävlingar...

Redaktör
Skrivet av Ankh:

Hela året ja, men jag tycker det bore ha varit jämnt fördelat inför era jultävlingar.
Du nämnde Cataclysm - en expansion. Vore det inte

Ja, men vi har tyvärr inte tid eller möjlighet att göra tävlingar som alla blir nöjda med. Det är många fina priser i jultävlingen, de allra flesta borde hitta nåt de är sugna att vinna.


signatur
Medlem

Själv är jag sugen på att vinna varje tävling utom Assassins Creed Brotherhood (som jag redan har). Det har varit skitbra tävlingar tycker jag

Keep up the good work!

Medlem

Skulle vara roligt att vinna
Jag som aldrig vinner nåt annars

Medlem

Gött mos

Ytterligare en fin tävling.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Sköna tävlingar, önskar att man vann något. Även fast jag har vunnit Anno 1404 i en tidigare tävling.

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Ankh:

Hela året ja, men jag tycker det bore ha varit jämnt fördelat inför era jultävlingar.
Du nämnde Cataclysm - en expansion. Vore det inte

Ja, men vi har tyvärr inte tid eller möjlighet att göra tävlingar som alla blir nöjda med. Det är många fina priser i jultävlingen, de allra flesta borde hitta nåt de är sugna att vinna.

Jag hitta mycket jag ville ha men dem fanns bara på X-box och PS3. känns lite sävligt när man vet att dem spelen finns på dator också.
Vore bäst med fristående spel hade nästan lusta att försöka vinna den bara för att vara jävlig


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Medlem

Medal of Honor vill jag inte ha, men NHL 11 vore toppen! Jag behöver lite multiplayer spel


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar