Spela Mag gratis på Playstation 3

Robot
Spela Mag gratis på Playstation 3

Alla Playstation Plus-prenumeranter kan från och med idag tanka hem Mag gratis, meddelar Sony.

#mag, #sony


Medlem
Spela Mag gratis på Playstation 3

Ett riktigt roligt spel som Zipper har uppdaterat och putsat till oerhört mycket under året. Jag ångrar att jag sålde mitt spel...

Medlem

Har testat det spelet och det vill man ju ha, men det är ganska dyrt fortfarande... Och man vill ju inte hyra spelet genom PS+ direkt

Medlem

jag ser det inte i psn store, gäller bara usa kanske?

Medlem

Det är vad jag kallar service. <_<
Nu är inte jag intresserad av varken MAG eller PS+ men för MAG så kan detta leda till en rent sjukligt stor tillökning i spelarantalet.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Ser inte det heller i PSN store, är själv PSN+ medlem.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Har de frångått onsdagsuppdateringarna helt?

Medlem

Ha ha d är tisdag. Är pappa ledig så jag är själv lite dålig på dagarna. vill ju att vietnam(bc2) ska komma får vänta tills imorn.

Medlem

Har redan prövat betan t mag å jag tyckte d var sådär man kan ju inte köpa alla fpser..........eller?

Medlem

PSN store i USA eller europa har varken uppdaterats, ni menar väl att det kommer imorgon? aja blir att vänta, blir najs med Mass effect 2 demo och Dead space 2 demo också. Hoppas MAG är gratis spel också står ingenstans här att det är en trial


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

Vill ha en Ps3 nu,,,

Medlem

Man kommer kunna spela till level 8 i "gratis" versionen av MAG. : ) Fast man kan spela det sa lange man vill bara man har PS+ sa att saga. ; )

Medlem

Har faktiskt detta spel i hyllan inplastat. Köptes för nästan ett år sen. Kanske skulle ta och prova det någon dag.

Medlem

Grymt bra teamplay FPS spel. Skall spels i Clan och med Mic annars är de inte så skoj.

Medlem

Inget har nämnts om det kommer dyka upp i EU store än väl? Själv har man det ju redan, ganska kul, ganska bra, men inte särskilt speciellt.

Medlem

FZ, sluta kolla på IGN eller så efter nyheter >.< MAG har inte kommit till PSN i EU och kommer troligtvis inte, det är en stor skillnad mellan bådas erbjudande(USA får hela sam and max episoderna helt gratis som kostar runt 299kr tillsammans)


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem
Skrivet av Gurra300:

(USA får hela sam and max episoderna helt gratis som kostar runt 299kr tillsammans)

Jag fick sex episoder av Sam and Max via PS+. Visste inte att det fanns fler... ?

1
Skriv svar