Få en inblick i Operation Flashpoint: Red River

Robot
Få en inblick i Operation Flashpoint: Red River

Codemasters har skickat ut en första biografi som handlar om en av de mycket fiktiva karaktärerna. Spännande, dramatiskt, eller kanske något helt annat?

#operation-flashpoint-red-river, #codemasters


Medlem
Få en inblick i Operation Flashpoint: Red River

det ska mycket till för att få mig att skaffa detta Dragon Rising sög ju


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Toapapper kanske?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag tycker det är oetiskt och moraliskt fel att bygga upp fiktiva krig när vi har så många verkliga krig att välja mellan.

Blir inget köp.

Medlem

Att de ens vågar ge ut det :s pack


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Ska det vara krig så ska det va Arma 2, men det är väll för avancerat för alla nya spel-noobs som vill ha samma smörja om och om igen.

Medlem

Operation VM i klyschor kanske vore ett bättre namn.

Medlem

Verkar väl helt okej men jag gillar inte när dem är för seriösa, då tittar jag hellre på en riktig film.

Medlem

Wow, detta var helt otroligt dåligt. Klyshigt som fan osv.

Sen att Codemasters sitter och slår sig för bröstet över att man inte gör spel av en riktig konflikt är ju bara skrattretande. Tadjikistan - Afghanistan same shit diffrent name.

kort sagt: värdelöst skit.

Medlem

Fast det kommer nog tyvärr sälja tillräckligt bra för att det ska komma en trea (eller en tvåa beroende på om man räknar Dragon Rising som en uppföljare till Bohemias etta eller inte). Jag menar det ser ju rätt snyggt och flytande ut på bild. Om jag inte visste vilken skit det förra var och trodde att det här var lika öppet, realistiskt och bra som OFP1 och ArmA så skulle jag köpa det här. Men nu vet jag ju bättre.

Medlem

Kräktes. Nästan lika äckligt som den andra trailern. AMERRICUUUUH

Medlem

Ja, vad kan man säga?
Samma sak som DR med nya skins...
En sak som jag reagerade på är marines som transporterades på lastbil med granateld 100-150 meter bakom, satt blixtstilla utan att röra en fena.
Om man blir utsatt för granateld så nära så lär man rycka till.
Antingen är marines stentuffa eller så är det jäkligt dåligt scriptat.
Känns som att man lagt krutet på dialoger till trailers och en jäkla massa amerikanskt flaggviftande i en fiktiv afghanlik miljö med icke nämna talibanska motståndare.


signatur

Instant Gaming - Billigaste spelen på nätet

Medlem

Codemasters måste lära sig vad de kan och inte kan göra, OFP: DR SÖG JU hårt.

Gillar fortfarande OFP av bohemia och det är klart ett av världens bästa spel!

Medlem
Skrivet av krad:

Ska det vara krig så ska det va Arma 2, men det är väll för avancerat för alla nya spel-noobs som vill ha samma smörja om och om igen.

Word. Codemasters har bevisat att det inte kan leverera något i närheten av något så avancerat och flexibelt som Bohemias spel.

Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=TWkbNboZwUg

Här kan ni jämföra vad Codemasters anser vara en "soldatsimulator" med Arma.

Skrivet av EmBra:

Jag tycker det är oetiskt och moraliskt fel att bygga upp fiktiva krig när vi har så många verkliga krig att välja mellan.

Blir inget köp.

1
Skriv svar