StarCraft II får äntligen spelbart demo

Robot
StarCraft II får äntligen spelbart demo

Inte övertygad om att StarCraft II är något för dig? Blizzard slår ett slag för att övertyga skeptikerna genom att släppa ett spelbart demo.

#starcraft-ii-wings-of-liberty


Medlem
StarCraft II får äntligen spelbart demo

Demos borde släppas antingen tidigare eller på release enligt mig...
Själv använde jag mig av en annan metod för att testa spelet innan jag bestämde mig. Blev som sagt ett köp trots allt.

Medlem

Holy shit, det var tidigare än vad jag trodde...


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Haha klart dom släpper ett nu, bara för å visa liksom, pengarna har dom redan fått in och alla som fortfarande inte testat har nu chansen.

Medlem

Dom borde släppt ett demo så man sluppit ladda ner det för att testa det. Men jag köpte det ändå och i Multiplayern blev jag såld

Medlem

Det fanns ju trailkeys också, så det var ju inte som om man inte kunde testa spelet innan. Men demos är bra också!


signatur

Videomupp

Medlem

Vaddå, det finns ju en miljon gameplay-videos på youtube. Demo behövs ju inte direkt nuförtiden om det inte är något spel som inte går att demonstrera via videos. Typ dwarf fortress behöver man köra för att förstå varför det är bra.

Medlem

För att övertyga den här skeptikern skulle de ha tagit bort regionslåst multiplayer.

Medlem

För att helt övertyga mig skulle de släppt lan-stöd

Medlem
Skrivet av GeckoYamori:

För att övertyga den här skeptikern skulle de ha tagit bort regionslåst multiplayer.

Lagg?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Skrivet av Gizka:

För att helt övertyga mig skulle de släppt lan-stöd

Om du väljer att inte testa / spela spelet på grund utav det är det din loss, helt klart.

Medlem

Jag brukade spela Starcraft 1 med ett par vänner i USA. Att det helt plötsligt inte är möjligt i uppföljaren tycker jag är helt idiotiskt. Att kunna spela med vem som helst på jordklotet är något man tagit för givet sedan internetspelandets första dagar, lagg i RTS är inte ett lika stort hinder som det är i FPS.

1
Skriv svar