PS3 hårdvara! Ett måste i dessa tider FZ!

Medlem
PS3 hårdvara! Ett måste i dessa tider FZ!

Det finns alldeles för mycket potentiell hårdvara där ute till PS3:an, men alldeles för få recensioner...

Det mesta med USB kontakt och/eller blåtand går att koppla till PS3:an, det finns otaliga tredjeparts kontroller, flightsticks, rattar, möss, laddare osv osv...

Det slog mig nyss när jag sitter och försöker hitta vilken flightstick man skall köpa till kommande Apache Air Assault (som förövrigt gör mig helt jävla kissenödig!!! Då vi inte är bortskämmad med helikopter simulatorer till ps3:an) som släpps 19 nov, men det är inte lätt att se vilka flightsticks som, trots PC stämpeln, fungerar till spelet... och hur det fungerar med upplägg av knappar osv, responstid blah blah.. etc etc.

Jag vill verkligen se ett uppsving på detta FZ.

Tack på förhand


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Behöver man någon mer heli-simulator än DCS Black Shark ändå?

Och vore det då inte bättre att bara recensera PC-grejer?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Tycker det är ganska lite hårdvaru-recensioner för alla plattformarna. Ibland kommer det en recension med något från Razer/Qpad/Steelseries, men det känns som allt. Blev ovanligt glad när Roccat Kone recensionen kom för 2 år sen, men annars har det varit ganska tyst. :/


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Och vore det då inte bättre att bara recensera PC-grejer?

Varför? Varför skulle man bara recensera pc tillbehör?


signatur

"High life on low budget"

Antikvitet

Hallå killar, ledsen att den här tråden legat obesvarad. Ska be någon ur redaktionen komma med ett svar.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Skägg.
10 Chambers

Det enkla svaret på lågt antal hårdvarurecensioner är att vi har haft svårt att hitta duktiga skribenter för det området. Vi vill heller inte göra något halvdant, sätta betyg baserat på hur många knappar som finns osv. Vi letar vidare och hoppas kunna bli bättre på detta under 2011.


signatur
1
Skriv svar