D&D Daggerdale - kooperativt RPG till våren

Robot
D&D Daggerdale - kooperativt RPG till våren

Hacka monster ensam eller kooperativt med upp till tre polare.

#dungeons-dragons-daggerdale-3, #bedlam-games


Medlem
D&D Daggerdale - kooperativt RPG till våren

Habilt!

Medlem

Woot, Dungeons and Dragons är aldrig fel och fokus på co-op är inte fel det heller. Skall hålla ögonen öppna. Undrar om Cryptic släpper sitt D&D spel 2011 i så fall blir det mycket digitalt levlande för mig nästa år.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Nice, mer Dungeons and Dragons är aldrig fel och fokus på co-op är bara trevligt.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Skribent

Seriöst FZ, den där cataclysm reklamen börjar bli liiiiiiite uttjatad.

OnT: Lite nyfiken blev jag när jag läste D&D o första intrycket va väl sådär. Få se va prislappen hamnar på, annars kanske man får vänta tills steam har det på rea

Medlem

"Ancient evil stirs!" Nu räcker det väl med ancient evils?

Verkar vara på tok för hack-and-slash inriktat för att göra D&D rättvisa. Lär knappast vara någon större frihet i spelet. Dock lär spelet vara värt att köra igenom bara för att få kasta magic missiles på folk.

Medlem

Ush, verkar ju inte va turbaserat som det "borde" vara.. skeptisk!

Moderator | Testpilot

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! :D:D


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Ase
Medlem

riktigt skriker konsollanpassning över detta, ser ut som spelen gjorde för 5 år sen synd för gillar verkligen Ad&d får väl spela igenom baldurs gate & nwn istället

Ase
Medlem

hm skriker konsollanpassning som många andra spel nu för tiden påminner om en massa spel för en 5 år sen typ

Trailern sa inte så mycket om mekaniken men jag hade hoppats på lite mer tärningskastande.

Medlem
Medlem

tycker Dungeons and Dragons har gått utför efter baldurs gate 2 och nwn, nwn2 lite bättre men annars tycker jag det blivit skitspel


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem
Skrivet av Shadee:

Seriöst FZ, den där cataclysm reklamen börjar bli liiiiiiite uttjatad.

+1 som fan. Hur många procent av alla fz läsare spelar egentligen WoW?

[x] aldrig spelat WoW, kommer inte göra heller oavsett reklammängd.

Redaktör

Tycker ni ska vända er till Activision och Blizzard med synpunkterna på reklamen, de borde vara tacksamma över synpunkter från målgruppen. Vi på FZ (eller snarare vår förläggare Egmont) säljer annonsplats, vem som köper den försöker vi på redaktionen ha så lite som möjligt att göra med.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

Tycker ni ska vända er till Activision och Blizzard med synpunkterna på reklamen, de borde vara tacksamma över synpunkter från målgruppen. Vi på FZ (eller snarare vår förläggare Egmont) säljer annonsplats, vem som köper den försöker vi på redaktionen ha så lite som möjligt att göra med.

Skulle man kunna få reda på hur pass länge dom hyrt den där annonsplatsen?

Medlem

Co-op i rollspel det är som redan sålt för min del.

GOD JUL ALLESAMMANS !!!!!!

Medlem

Även om man kanske inte ska döma ett spel enbart utifrån en videosnutt så såg det där riktigt fult och oinspirerat ut.

Medlem

Ser häftigt ut


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

1
Skriv svar