Vilket betyg ger du julklappsskörden?

Robot
Vilket betyg ger du julklappsskörden?

Julen kan vara en tid för mirakel men även besvikelser. Har du varit stygg i år eller väntade bara hårda paket under granen?


Vilket betyg ger du julklappsskörden?

Vi tog en "Vit jul" utan paket :)...ursäkta ordvitsen


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv

Alla har inte ekonomin för att få så mycket julklappar, men ger julen en 5a iallafall, för jag får den oslagbara presenten - min familj. God jul och snart gott nytt år alla FZare!

Medlem

Fick bli att ge sig själv en snowboardresa i Canada i fyra månader. Så ha en bra vår alla

Medlem

Själv fick jag presentkort på Systembolaget på 400 kr.
Någon som har nummret till AA? hehe

Medlem
Skrivet av chrillemeter:

Själv fick jag presentkort på Systembolaget på 400 kr.
Någon som har nummret till AA? hehe

Du träffar dem här!

http://wn.com/alkisar

Medlem

Julen var fin fin, lugn å skön for omväxlings skull, god mat å trevligt sällskap. Present skörden å andra sidan var inget att hurra förr, fick en jävla massa deodorant och schampo, kanske försöker familjen hinta på något? XD

Medlem

Saknar svarsalternativet "jag bryr mig inte".

Medlem

Jag fick 1000 kronor present kort på game och en 3 veckors semester till Brasilien. Jag kan säga att jag är extremt nöjd!

Medlem

Dö tomtejävel! För min del blev det ett sorgligt slut på året.

Medlem

Eltandborste + en glugg till min kamera, I'm pleased!

Inaktiv
Skrivet av Luciphear:

Dö tomtejävel! För min del blev det ett sorgligt slut på året.

Få höra då ?

Medlem

Jag får ta och ge denna julen en 5:a! Riktigt bra jul!
Dels att man fick spendera tid med sin underbara familj och så fick jag en massa bra julklappar!
Ett exempel är att jag fick 3000 spänn så jag äntligen kan skaffa ett xbox 360!

Medlem

Jag såg just A Christmas Carol som faktiskt INTE var en horribel julfilm. Snarare tvärtom!

Medlem

AMD Eyefinity Kit och stativ + väska till systemkameran is nice, lätt en 5'a

Medlem

Blev en tvåa för min del p.g.a att min brors hundar slogs rejält med varandra och min katt lyckades tänd eld på sin egen svans, Det är fan ett mirakel att ingen av dem blev allvarligt skadade.

Medlem

trevlig jul synd bara att man är allergisk mot katten och tål inte dagis virus, så nu sitter man här snuvig med slem i halsen och påsar under ögonen men glad är jag för det för jag ska till hi fi klubben och köpa högtalare nästa

Själv avskyr jag julen och allt som hör därtill. Men det var ytterst trevligt att få komma hem och träffa släkt och familj ett tag i alla fall. Känns som en fyra, helt enkelt!

1
Skriv svar