Medlem
2010

Hoppas att ni har haft en bra jul, hanukkah eller vad ni nu har firat, om ni har firat. Eftersom att jag inte kommer att spela eller vara nära en dator eller en konsol den sista delen av året så passar jag på att slänga upp en liten spartansk bäst/kommande-lista. Here goes:

Bästa PC-spel: #Battlefield: Bad Company 2

Motivering: Det enda PC-spelet jag spelat som släpptes i år. Destruction!

Bästa konsolspel: #Fifa 11

Motivering: Det är också det enda jag spelat från i år, men förbättringarna från det förra spelet är mycket välkomna och Zlatan har aldrig varit bättre.

Spelåret 2011 ser mycket ljust ut med många uppföljare till årets eller förra årets storspel, men det finns dock ett spel som jag hoppas på mest. #Brink. Jag har följt spelets utveckling från första publicerade bild och har rejält höga förhoppningar. Ett annat spel jag ser fram emot är självfallet #Batman: Arkham City, uppföljaren till kanske det bästa superhjälteäventyret i historien. Tack vare det är ribban lika hög, och är jag är skeptisk till att de tar sig an en hel stad, fängelset hade en perfekt bandesign tycker jag, men litar samtidigt på att personerna på Rocksteady gör ett lika bra jobb den här gången. #Mass Effect 3, #Dead Space 2, #Battlefield 3, #Crysis 2 och #The Elder Scrolls V: Skyrim håller vi tummarna för också såklart.

God fortsättning och ett gott nytt år!

Mvh

Benevolence

#blogg

2010

Vi har många liknande favoriter, det kommer att bli ett innehållsrikt år...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Verkligen! De flesta spel kommer nästa jul, men det är nog något annat spel som överraskar innan dess

Medlem

Fast nu glömde du nog "Rise of Isengard" bäste herre.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Nja, det är ju en expansion och inte ett helt spel, men det har jag absolut inte glömt

Medlem

Ska de ha mer än ett år på sig att utveckla det får det nästan vara ett helt spel för att jag ska bli nöjd.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

1
Skriv svar