Heroes of Newerth för 70 kronor

Robot
Heroes of Newerth för 70 kronor

Ho, ho, ho, till och med inatt kan du smaka på Dota-varianten Heroes of Newerth till en tredjedel av standardpriset

#s2-games, #heroes-of-newerth


OML
Medlem
Heroes of Newerth för 70 kronor

Slog till, även fast jag avskyr de flesta spelarnas attityd så är det ett roligt spel.

Medlem

Det finns gott om idioter ja, men det finns även riktigt trevliga folk.
Det gäller att samla på sig dom trevliga och ignorera idioter.
Har samlat på mig runt 30 helt nya polare via HoN och vi har startat en klan för "casual gaming".
Fördelen med så många medlemmar är att det alltid finns någon att spela med så man slipper få idioter i sitt lag.

OnT:
Gäller detta erbjudande för subkonton också?

Medlem

Nix


signatur

"Everybody has emotions, if you don't have emotions, you're not a human being" - James Root

Moderator | Testpilot

JAG KÖPTE DET OCKSÅ NUUUUUUU!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

är det värt att skaffa det? har funderat på att köpa det men vet inte om jag verkligen vill ha det.

Medlem

You may login to the Beta site by visiting http://beta.heroesofnewerth.com

There you will be able to use the same login and password to access the Beta Forums, report bugs found in the game, send invites to your friends, and download the Beta client.

Vadå beta client? Köpte precis spelet, och fick detta i mailet. Är det fortfarande i beta?


signatur

The King is Back

mis
Medlem
Skrivet av FortuN:

You may login to the Beta site by visiting http://beta.heroesofnewerth.com

There you will be able to use the same login and password to access the Beta Forums, report bugs found in the game, send invites to your friends, and download the Beta client.

Vadå beta client? Köpte precis spelet, och fick detta i mailet. Är det fortfarande i beta?

Ingen aning varför mailet ser ut så men spelet är inte i beta längre nej.


signatur

etqw?

Medlem

yol1982> vad heter er klan? och får man joina? låter som om den skulle passa mig perfekt

Medlem

Köpte ett till mig och en sen julklapp till en polare ^^
Kanonpris!

Medlem
Skrivet av yol1982:

Det finns gott om idioter ja, men det finns även riktigt trevliga folk.
Det gäller att samla på sig dom trevliga och ignorera idioter.
Har samlat på mig runt 30 helt nya polare via HoN och vi har startat en klan för "casual gaming".
Fördelen med så många medlemmar är att det alltid finns någon att spela med så man slipper få idioter i sitt lag.

OnT:
Gäller detta erbjudande för subkonton också?

Får jag och en annan polare kanske joina då?

Medlem

Jag köpte spelet för flera månader sen men slutade spela kort efteråt då spelarbasen är fylld av idioter =/

1
Skriv svar