Borderlands till Xbox#60 eller PC ?

Medlem
Borderlands till Xbox#60 eller PC ?

jag tänkte köpa in borderlands nu när det var rea på Steam men sen tänkte jag att det kanske skulle göra sig bättre på 360.
Ett snabbt svar skulle vara jättebra då rean tar slut om typ 5 timmar.

Medlem

Där du har mest vänner, för mig är det på PC Spelet ter sig ganska okej på PC även om man känner av "Konsollifieringen" lite. Men för priset som steamrean har så tycker jag att det är värt. Kolla bara så att du inte köper Goty då jag tyckte det såg ut som om den vanliga versionen + all DLC var billigare än gotyn

Men Borderlands MÅSTE spelas med kompisar. Det är ett ganska mediokert spel annars. Så dra med dig polare ner i träsket eller köp ett 4 pack av spelet så betalar man för 3 på steam.


signatur

Videomupp

Medlem

ah okej tack så mycket. jag tror jag är den enda som spelar på min dator, alla mina kompisar har nog 360 så jag ska väl se om nån av dom är intresserad

Medlem

Sen är frågan vad man vill lägga ut Goty versionen verkar gå som billigast på 350 till 360, köper man ett 4 pack gotys på Steam betalar man 190 kr stycket. Det kräver inte så väldans mycket utav datorn heller men visst är det roligare med bättre dator. Men spelet måste spelas med kompisar, annars är det inte så värst fantastiskt. Som ett MMO utan medspelare.


signatur

Videomupp

1
Skriv svar