Ny Duke-kortfilm av hängivna fans

Robot
Ny Duke-kortfilm av hängivna fans

Uppskattas till och med av Gearbox och George Broussard - låt oss presentera The Duke - Fate of Humanity.

#duke-nukem-forever, #gearbox-software


Medlem
Ny Duke-kortfilm av hängivna fans

Sloganen - ända sedan den myntades i den första DNF-trailern för ca tolv år sedan - har alltid lydit "Always bet on Duke".

Så jag undrar, varför envisas alla svenskar med att skriva "Always bet on THE Duke"?

Oavsett vad de nu valt att kalla trailern.

Inaktiv

Heh, satt och väntade mig att Duke-temat skulle bryta ut. Men icke sa nicke.

De har verkligen lyckats fånga den där speciella Duke-känslan i färgerna och belysningen.

Medlem
Skrivet av Forcie:

Sloganen - ända sedan den myntades i den första DNF-trailern för ca tolv år sedan - har alltid lydit "Always bet on Duke".

Så jag undrar, varför envisas alla svenskar med att skriva "Always bet on THE Duke"?

Oavsett vad de nu valt att kalla trailern.

Always bet on The Duke

Medlem
Skrivet av zhrooms:

Grymt snygg trailer

Synd bara att det kommer dröja "forever" innan en film släpps.

Edit: FZ.. måste fixa eran jävla server eller vad fan det är.. det har tagit mig 5min att skriva detta, + 2min för att edita den.

Jag får hjärnblödning av den här skiten, uppdaterar jag FZ 10 gånger, så kommer jag bara in 1 av dom gångerna.

Resten är CONNECTION TIMED OUT kiss helvete, och det har varit så i flera månader, inte bara för mig heller.. forumet är med andra ord rätt så obrukbart om det tar 5min att posta en kommentar.

istället för att spy galla på fz så skulle jag rekomendera dig att undersöka dnser samt om det är någon nod som du ansluter till för att komma till fz.se är dålig, då det fungerar felfritt för min del.

Medlem
Skrivet av Nertip:
Skrivet av zhrooms:

Grymt snygg trailer

Synd bara att det kommer dröja "forever" innan en film släpps.

Edit: FZ.. måste fixa eran jävla server eller vad fan det är.. det har tagit mig 5min att skriva detta, + 2min för att edita den.

Jag får hjärnblödning av den här skiten, uppdaterar jag FZ 10 gånger, så kommer jag bara in 1 av dom gångerna.

Resten är CONNECTION TIMED OUT kiss helvete, och det har varit så i flera månader, inte bara för mig heller.. forumet är med andra ord rätt så obrukbart om det tar 5min att posta en kommentar.

istället för att spy galla på fz så skulle jag rekomendera dig att undersöka dnser samt om det är någon nod som du ansluter till för att komma till fz.se är dålig, då det fungerar felfritt för min del.

Kan vara specifikt nätfel hos en leverantör också.
Men som i nästan alla fall av den här karaktären : Handhavande.

Medlem
Skrivet av zhrooms:

Grymt snygg trailer

Synd bara att det kommer dröja "forever" innan en film släpps.

Edit: FZ.. måste fixa eran jävla server eller vad fan det är.. det har tagit mig 5min att skriva detta, + 2min för att edita den.

Jag får hjärnblödning av den här skiten, uppdaterar jag FZ 10 gånger, så kommer jag bara in 1 av dom gångerna.

Resten är CONNECTION TIMED OUT kiss helvete, och det har varit så i flera månader, inte bara för mig heller.. forumet är med andra ord rätt så obrukbart om det tar 5min att posta en kommentar.

Du är inte ensam om detta fel, och jag kan garantera att det inte är SBT (Skit Bakom Tangentbordet) som vissa vill påskina.

Jag har haft EXAKT samma fel sedan serverunderhållet som FZ hade i höstas (somras?), skickade felrapport till FZ om det, men allt var grönt på deras håll enligt John. (tror det var han som svarade)

ISP: Telia, 24mbit
PLATS: Södertäljetrakten

Dags o ringa Telia o göra en felanmälan kanske då...


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv
Skrivet av Zymac:
Skrivet av zhrooms:

Grymt snygg trailer

Synd bara att det kommer dröja "forever" innan en film släpps.

Edit: FZ.. måste fixa eran jävla server eller vad fan det är.. det har tagit mig 5min att skriva detta, + 2min för att edita den.

Jag får hjärnblödning av den här skiten, uppdaterar jag FZ 10 gånger, så kommer jag bara in 1 av dom gångerna.

Resten är CONNECTION TIMED OUT kiss helvete, och det har varit så i flera månader, inte bara för mig heller.. forumet är med andra ord rätt så obrukbart om det tar 5min att posta en kommentar.

Du är inte ensam om detta fel, och jag kan garantera att det inte är SBT (Skit Bakom Tangentbordet) som vissa vill påskina.

Jag har haft EXAKT samma fel sedan serverunderhållet som FZ hade i höstas (somras?), skickade felrapport till FZ om det, men allt var grönt på deras håll enligt John. (tror det var han som svarade)

ISP: Telia, 24mbit
PLATS: Södertäljetrakten

Dags o ringa Telia o göra en felanmälan kanske då...

Har exakt samma fel efter update, men jag kom på att det är min router, så fort jag kopplar ut den har jag inga problem alls med FZ...

Netgear WGR614 v7


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Fan dricker han Budweiser? Det ska ju vara Norrlands eller Kallesberg^^


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!

Satt och skrek rakt ut när han sprang mot ljuset, SÅ JÄVLA BALL!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Har exakt samma fel efter update, men jag kom på att det är min router, så fort jag kopplar ut den har jag inga problem alls med FZ...

Netgear WGR614 v7

Detvarsom, jag har samma crappiga router, men har inte direkt tänkt på att det kan vara den då det är samma på mina trådade och trådlösa manicker.. Här ska undersökas, dags o investera i en linksys kanske. Tack för tipset.

EDIT: ooh, vi verkar vara inne på nått här, initial tests are promising.

EDIT 2: Ny BRA kvalitetsrouter beställd, Linksys WRT54GL.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Den viktigaste frågan är ju ändå hur man gör med rösten?!
Det är ju det som är själva Duke

En bild på han som spelar duke i klippet iaf

http://www.fitness.ee/files/pictures/images_news/800/877_orig...


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Duke lever än för mig, även om han tagit en rätt så lång semester. Always bet on Duke, och det fortsätter jag med. Grym video!

Medlem

Hail to the king, baby!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

YES!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Zymac:
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Har exakt samma fel efter update, men jag kom på att det är min router, så fort jag kopplar ut den har jag inga problem alls med FZ...

Netgear WGR614 v7

Detvarsom, jag har samma crappiga router, men har inte direkt tänkt på att det kan vara den då det är samma på mina trådade och trådlösa manicker.. Här ska undersökas, dags o investera i en linksys kanske. Tack för tipset.

EDIT: ooh, vi verkar vara inne på nått här, initial tests are promising.

EDIT 2: Ny BRA kvalitetsrouter beställd, Linksys WRT54GL.

Du ser, det var lite SBT ändå

Medlem
Skrivet av trasen:
Skrivet av Zymac:
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Har exakt samma fel efter update, men jag kom på att det är min router, så fort jag kopplar ut den har jag inga problem alls med FZ...

Netgear WGR614 v7

Detvarsom, jag har samma crappiga router, men har inte direkt tänkt på att det kan vara den då det är samma på mina trådade och trådlösa manicker.. Här ska undersökas, dags o investera i en linksys kanske. Tack för tipset.

EDIT: ooh, vi verkar vara inne på nått här, initial tests are promising.

EDIT 2: Ny BRA kvalitetsrouter beställd, Linksys WRT54GL.

Du ser, det var lite SBT ändå

Njaaa, hur är en pissig router som plötsligt slutar funka som den ska/går sönder utan att JAG gjort nått med den SBT?

Hade det vart så att jag suttit o pillat o konfat med den och den DÅ hade slutat funka, då hade det varit SBT


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:
Skrivet av trasen:
Skrivet av Zymac:
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Har exakt samma fel efter update, men jag kom på att det är min router, så fort jag kopplar ut den har jag inga problem alls med FZ...

Netgear WGR614 v7

Detvarsom, jag har samma crappiga router, men har inte direkt tänkt på att det kan vara den då det är samma på mina trådade och trådlösa manicker.. Här ska undersökas, dags o investera i en linksys kanske. Tack för tipset.

EDIT: ooh, vi verkar vara inne på nått här, initial tests are promising.

EDIT 2: Ny BRA kvalitetsrouter beställd, Linksys WRT54GL.

Du ser, det var lite SBT ändå

Njaaa, hur är en pissig router som plötsligt slutar funka som den ska/går sönder utan att JAG gjort nått med den SBT?

Hade det vart så att jag suttit o pillat o konfat med den och den DÅ hade slutat funka, då hade det varit SBT

hehe, jo visserligen. Men skiten satt fortfarane hos dig Så handhavande problem går inte att neka ^^

Medlem

Snyggt gjort! Jäklar vilken bra atmosfär dom hade fått in på det hela. Gearbox kunde ju lika gärna ge dom en klumpsumma så dom kan fixxa en film

Medlem
Medlem

Sjukt snyggt genomfört faktiskt, den för projektet komponerade musiken imponerade mycket också!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Jag är kär i Johanna Pohtinen.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

1
Skriv svar