Medlem
GOD JUL

Klockan har slagit midnatt med en hel timma. Julafton är här och med den alla barns spända förväntan, finns tomten? Kommer julskinkan vara saftig? Och kanske främst av allt, ligger Fallout New Vegas under granen?

Många stora frågor för undrande små och lite större barn.

En fråga som blev besvarad häromdagen var den om hur mycket det skulle kosta att laga min laptop. Svaret blev tyvärr nästan 6000:- och därmed kan min tidigare kompis nu bara fungera som lyxig dörrstopp. Jag är lite extra glad över att jag beställde en ny iMac istället. Det börjar nämligen bli lite jobbigt att blogga via min iPhone.

Dessutom blir det ju inga bilder redigerade förrän nya burken kommer hem. Jag vet att ni suktar efter Thailandbilder och jag vet att jag längtar efter att få dela med mig. Jag ska se om det inte går att lösa så att jag lägger upp några helt oredigerade bilder via mammas laptop. Håll tummarna för det.

Jag vet inte hur stort julafton är för er där ute men för mig innebär det att träffa mina bröder och min familj. Vilket blir allt för sällan och därför extra kul när det väl blir av.
Imorgon blir det julskinka med stark senap till frukost, lite risgrynsgröt ska nog gå ner också, det är tradition.

Kanske hinner vi med lite mer Kinect på självaste julafton, Sebastian och jag lirade lite ikväll med blandad förtjusning. Vissa av spelen borde ju aldrig ha lämnat ritbordet men jag gissar att det är så med ny teknik, man vill bara ösa ut spel för att folk ska köpa.
Sebastian slog sedan ett slag för något Belgiskt rollspel, hmm det får jag nog fundera lite på innan jag vågar mig på.
Anyways, nu sova. Ha en riktigt bra jul och ta hand om er

#blogg

Medlem
GOD JUL

GOD JUL!


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

God jul, Manuel! Kul att ni hade det bra i Thailand!

Medlem

Go Jul! Hoppas skarpt på F:NV under barrfällarn!


signatur

"Man ser ju inte träden för bara skog. De växer ju överallt." - Obelix

Medlem
Medlem

jag har själv köpt spelet och slagit in det så räkna med lite Fallout NV-nördiga inlägg framöver

Thailand equals awesomeness, hoppas din resa är/var lika bra! Är du fortfarande iväg?

God Jul!
Bra köp där, vänta med dlc tills en Goty utgåva. Den första var inget vidare.
Ser fram emot mer blogging från dig nästa år


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skägg.
10 Chambers

God jul och tack för alla grymma bilder!


signatur
Medlem

Har faktiskt också införskaffat mig Fallout 3 och New Vegas. Tänkte börja på 3:an efter tentan i januari. Är hemma nu sedan ungefär två veckor. Skönt att komma hem efter fyra månader!

Medlem

Härligt zAjben! Du har en grym spelupplevelse framför dig Har själv inte påbörjat New Vegas ännu, tänkte ladda in det lite smått i kväll för att känna på det.

1
Skriv svar