Nytt Soul Calibur under utveckling

Robot
Nytt Soul Calibur under utveckling

Twitter-lekar röjer utvecklingen av nytt studs-slagsmål. Hurra för män som målar svärd.

#namco


Medlem
Nytt Soul Calibur under utveckling

Jag vet inte, men jag har alltid tyckt att SC är coola spel med frustrerande element. Ingen balans mellan karaktärerna (finns alltid nån som rape:ar andra), det är alldeles för många moves att lära sig (det går inte att blir bra på det i första hand), jag blir bara frustrerad när jag spelar det, mot datorn eller noob kompis (syrran som alldrig spelat tv-spel dödade mig genom att bara köra button-frenzy).

Medlem

Jizz in my pants!!

Corp! Jag håller med om att vissa karaktärer är broken och jag hoppas att dem fixas tills nästa SC. Men nu är det en konkurrensaktiv man som är director så jag känner mig rätt lugn om balansering. Det är lagom med moves, man måste ha tålamod att träna in dem bara. Jag spelar med Hilde, (hon måste fixas till i nästa spel) Maxi, Talim och jag har tränat in deras moves och lärt mig nya combos genom att gå till 8WR forumet. Button-mashing kommer alltid att finnas men det är därför du ska använda Guard Impact oftare. Om du har SC4 till X360 så kan vi kanske lira.

MIN GT: HogisGuy


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Åh! Jag gillar SC, klart kul spel. Skall hålla ögonen på detta. Polygon-boobs ftw.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar