Uncharted 3 får en mer öppen spelvärld

Robot
Uncharted 3 får en mer öppen spelvärld

Men Naughty Dog tänker aldrig göra om serien enligt "open-world"-stuket.

#uncharted-3-drakes-deception


Medlem
Uncharted 3 får en mer öppen spelvärld

Låter som om detta spel kommer vara fullt av awesomeness!

Hittills är Uncharted-serien bland det bästa som finns i PS3:ans spelutbud, och jag tror inte Drake's Deception kommer göra oss fans besvikna.

Medlem

Detta kommer ju bli riktigt nice! Hoppas på ett tre gånger så bättre spel än tidigare (dom andra har varit hur grymma som helst, hoppas detta ändå kan blir bättre).


signatur

Pfc Allen - So how do I look?
Shepherd - Like one of the bad guys.

Medlem

längtar! endast spelat igenom 2,an och älskade det, action,roligt ibland, snygg grafik och rolig gameplay som tusan!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Bara de inte gör om för mycket så är jag nöjd! Jag är lite tveksam till Co-op som det ryktas om, och en öppnare värld vill jag inte ha, så det att skönt att de säger att det kommer vara likt de andra två.

Medlem

GOTY 2011


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv
Skrivet av miffot:

längtar! endast spelat igenom 2,an och älskade det, action,roligt ibland, snygg grafik och rolig gameplay som tusan!

Förstår mig inte på folk som köper en "2:a" innan att ha spelat 1:an. =/

Medlem
Skrivet av realin:
Skrivet av miffot:

längtar! endast spelat igenom 2,an och älskade det, action,roligt ibland, snygg grafik och rolig gameplay som tusan!

Förstår mig inte på folk som köper en "2:a" innan att ha spelat 1:an. =/

Gjorde samma sak, men ångrar det lite. Funderar på att köpa 1:an snart

Inaktiv

Ett open world spel kräver massor av jobb och tid för att få till det riktigt bra, så det är inte konstigt att de vill fortsätta med sina mer linjära spel när de säljer så bra. Man satsar på säkra kort och uppföljare helt enkelt.

Medlem

Nu har jag inte spelar det så mycket, men det lilla jag spelade så var det en scriptad händelse ungefär var 15:e sekund, kändes det som iaf. Är det likadant i resten av spelet?

Medlem

Det kommer bli ett riktigt trevligt lir, har både 1an och 2an, till och med platinat dom, jag känner mig så himla exalterad d(^_^)b

Medlem

Instant buy, Älskar Uncharted serien.

Medlem
Skrivet av Maltek:

Nu har jag inte spelar det så mycket, men det lilla jag spelade så var det en scriptad händelse ungefär var 15:e sekund, kändes det som iaf. Är det likadant i resten av spelet?

Så är det väl i de flesta spel?
Men jo, Uncharted 1-2 är hårt scriptat och ger dig mestadels en enda väg att gå frammåt. Men det gör också att de kan berätta en historia mycket bättre än vad t.ex. GTA IV gjorde (även om GTA IV var bäst hitills).

1
Skriv svar