När knapparna faller bort

Redaktör
Ponny
När knapparna faller bort

Jag fick hjälpa min 67-åriga mor att skicka ett och annat jul-SMS häromdagen. Det var då det slog mig: "att ha fungerande knappar is teh shit!" Min mobbes knappar har gett upp för länge sedan och nu har de till och med börjat ramla av. Meddelandena blir inte så lite kryptiska när vissa bokstäver faller bort.

Men, vet ni, jag har faktiskt en betydligt färskare mobil som ligger och skräpar. Faktum är att jag vann den sommaren 2008 på Webhallen när jag lirade OS-spelet - bara slagen av Idol-Christoffer (märklig historia det där). När jag körde 200 meter flådde jag av skinnet på min högra hand. Behöver jag säga att det var dagens första gren (läs: aj)? Men för att komma till saken: mobilen har inte fungerat på väldigt länge. Jag gissar vilt på att laddaren är korrupt och - trumvirvel - idag beställde jag en ny.

Säga vad man vill men jag tar åtminstone tag i saker (att jag gör det ett och ett halvt år för sent talar vi däremot tyst om). Så fram tills jag dras ner i iPhone-träsket som alla andra ska jag njuta av min Samsung Soul.

[ia=24189; large]
En dag ska jag få liv i dig igen. Jag lovar.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
När knapparna faller bort

Samsung gör fina grejjer


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skägg.
10 Chambers

Gillat deras lurar designmässigt men gränssnittet har varit sådär..


signatur
Redaktör
Ponny

Nåväl, så länge knapparna sitter kvar är jag nöjd. Så högt sträcker sig mina krav...


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar