100% Quake på 50 minuter

Flakmonkey
100% Quake på 50 minuter

De flesta av er har nog sett filmer när någon tar sig igenom Quake så snabbt de bara kan och har man någonsin spelat Id Softwares klassiker är det svårt att inte låta sig imponeras av prestationen. Självklart finns det dock de som vill ta det ett steg längre, det finns det ju alltid, och här nedan kan ni ser det med egna ögon. Det är några tokar lirar igenom hela Quake och inte bara gör det så fort de kan utan även med 100% dödade monster och hittade hemligheter. Detta gör att filmen är över 50 minuter lång och kanske lite väl lång, men man måste ändå applådera och förundras över den hängivelse som krävs för att göra något sånt här.

#blogg

Medlem
100% av Quake på 50 minuter

De va ambitiöst Brukar ta ner en o' annan "quick run" från speed demos archive, fast denna var snabbare än de som fanns på SDA.

Har ifs inte tittat på denna ännu (har inte 52 min över f.n.) men antar de spelar på "nightmare" och vart 7min snabbare än den på SDA.

Medlem

Här är raka motsatsen, dock väldigt beroendeframkallande att se på: http://www.youtube.com/watch?v=UJI8dco5mOc

Medlem

Fanns det inte någon som drog igenom det på ännu mindre? typ 15min? har för mig det. men sure jag hade aldrig klarat det på 50min..

Flakmonkey

Jodå, det finns de som drar igenom det snabbare, men då dödar de inte alla fiender och hittar inte alla hemligheter

Medlem

Ah kom precis på det
Helt sick denna killen iaf!

Medlem

herregud, House of Chton på 21 sekunder...

1
Skriv svar