Fläskigt Doom-erbjudande hos Steam

Robot
Fläskigt Doom-erbjudande hos Steam

Simcity 4, Crysis och King's Bounty är bara några av spelen som reas ut lite extra under dagens Steam-rea.


Medlem
Fläskigt Doom-erbjudande hos Steam

Köpte precis Crysis complete edition för runt 45 kronor, billigt? Oja!

Man kan ju bara älska Dirt 2 bilden med 2 gubbar som står o pratar med varandra, den lilla säger "I can do that. Easy." Sen säger den stora "You can´t even reach the gas pedal."
Eller så är jag bara trött.

Medlem

Köpte också Crysis samt Monkey island 1+2 special edition bundle.
Vissa titlar har än så länge haft grymt låga priser, så håll ögonen öppna. Ni som missat Batman AA som vart 2009 års bästa spel enligt mig tillsammans med Uncharted 2 bör ju titta en extra gång på de.


signatur

"It aint about power, it's about balance!" InitialD

Medlem

Ja, Batman AA, där snackar vi spel! Väntar ivrigt på Batman: Arkham City.

Medlem

Redan köpt en massa spel på rean för cirka 25 euro nu... Jävla reor, de tar pengar jag inte har. (Fattig student till den som undrar?)

Medlem

Självklart fick det bli DOOM-paketet! Sedan har det ju slunkit med en del andra spel under helg-kampanjen. Köpte dock desto mer i fjol och nu börjar det bli en gedigen spellista att dra igenom på Steam.

Medlem

Ja e me fattig student, men bor ju hemhemma i 3 veckor nu = spar ca 1400kr i mat. så spel för någon hundring, o spar 1100kr till utlandsphest

Har varit riktigt fina kap denna vintern, Batman, Crysis-spelen, Bad Company 2, samtliga Fear-spel för en spotyver.

Räknade ut att jag lagt ca 4.5 euro/spel o fått ca 8 riktigt stora spel.

Medlem

Köpt Mount & Blade: Warband, spela cRPG, spelglädje.

Samma här, handlar varje dag, gott och blandat...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar