Catherine-demo på väg

Robot
Catherine-demo på väg

Nakna manga-flickor, Japan-kitsch och får. Massor av får. Atlus minst sagt bisarra actionäventyr Catherine blir också med demon.

#atlus, #catherine


Medlem
Catherine-demo på väg

Inga uppgifter om när denna demo kommer (till Japan)?

Medlem
Skrivet av kollapse:

Inga uppgifter om när denna demo kommer (till Japan)?

Ooh vill ha demot asap.

Inaktiv

Satan vad i helvete jävla dåligt det verkar va.

Medlem

Ännu mera japanskt crap.

Medlem

Dom är ju så sjuka där borta, kan inte förstå hur kulturen och samhället i övrigt där hör ihop med alla anabolstinna spel och övrig media de pumpar ut. Sen att skiten hittar hit är ju bara piss.

Medlem

men ge er, japan gjorde ju både bayonetta och vanquish

Det här är spelet jag vill ha allra mest just nu. De måste släppa det i väst!


signatur

In my youth I was bitten by a girl with a rabid tooth

Medlem

Varför reagerar alla män i manga och anime som skrämda småpojkar när de möter flickor? Är det för att japanerna/läsaren inte ska få dåligt självförtroende om karaktären är en kvinnotjusare?


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Skrivet av Red_warning:

Varför reagerar alla män i manga och anime som skrämda småpojkar när de möter flickor? Är det för att japanerna/läsaren inte ska få dåligt självförtroende om karaktären är en kvinnotjusare?

Generalisera mera Bara i skitserier det reagerar så.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

*Suck*.. hatar sådana här bulltrailers. Någon som vet vad det är för sorts spel ens ?


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Synd att man förstår princip ingenting av de dom säger men visst. Det kanske är bra


signatur

hejsanhejsanhejsan

zsm
Medlem

Många kommentarer här verkligen förstärker hur jävla inskränkta folk kan vara.

Medlem
Skrivet av zsm:

Många kommentarer här verkligen förstärker hur jävla inskränkta folk kan vara.

Svenska rednecks ftw.

Inaktiv
Skrivet av zsm:

Många kommentarer här verkligen förstärker hur jävla inskränkta folk kan vara.

Visst kan jag delvis hålla med men jag förstår varför vissa blir irriterade på sexismen som finns i en del, speciellt japanska, produktioner.

Men angående sexism så har jag för mig att fz sågade the witcher av den anledningen men sedan så slänger de upp den här nyheten.

Medlem
Skrivet av Red_warning:

Varför reagerar alla män i manga och anime som skrämda småpojkar när de möter flickor? Är det för att japanerna/läsaren inte ska få dåligt självförtroende om karaktären är en kvinnotjusare?

Är inte huvudkaraktären i spelet en "Hikikomori"?

Dessutom så reagerar varje vettig människa sådär när någon av det motsatta könet, som man aldrig träffat förut, börjar hänga runt halsen och äckla sig.
Enda ursäkten skulle kunna vara om man är odrägligt full.

Skrivet av zsm:

Många kommentarer här verkligen förstärker hur jävla inskränkta folk kan vara.

Nästan så man blir mörkrädd ibland.

Medlem

Givet köp, GIVET köp!

1
Skriv svar