Hirai: Playstation Network snart inkomstbringande

Robot
Hirai: Playstation Network snart inkomstbringande

Från och med nästa finansår hoppas Sony-bossen Kazuo Hirai att Playstation Network ska gå i svart snarare än rött tecken.

#sony


Avstängd
Hirai: Playstation Network snart inkomstbringande

Kan ju bara vara bra att de går + snart. Skulle ju gärna vilja ha crossgamechat nu.

Medlem

Ja, jag använder PSN och köper spel där.

Medlem
Skrivet av KrejzY:

Kan ju bara vara bra att de går + snart. Skulle ju gärna vilja ha crossgamechat nu.

Ja, den är väldigt efterlängtad!:)

Medlem

EU PSN har fortfarande ett ruttet utbud av PS1-spel och PSP-spel om man jämför med US PSN och JP PSN. Vet inte riktigt varför det är så, om det är SCEE det är fel på eller om de europeiska distribitörerna inte bryr sig. I vilket fall så är det väldigt synd.

PS1-spel jag vill se i EU PSN
Castlevania: Symphony of the Night (finns i US PSN)
Klonoa: Door to Phantomile (klassificerades av PEGI till PSN för flera år sedan men har fortfarande inte släppts?)
Suikoden (finns i US PSN)
Suikoden II (mtt favoritspel till PS1an)
Wild Arms (finns i US PSN)

PSP-spel jag vill se i EU PSN
Castlevania: The Dracula X Chronicles (finns i US PSN)
Final Fantasy Tactics: The War of the Lions
Star Ocean: First Departure
Star Ocean: Second Evolution
Valkyrie Profile: Lenneth

Sedan så vore det ju inte helt fel att se spel som Chrono Cross och Threads of Fate som aldrig släpptes i Europa under PS1-tiden.

Medlem

hur kan dom inte gå plus? o.o
Jag köper bra mycket spel för nerladdning iaf!

Inaktiv

Köper väldigt sällan spel på PSN, varit sugen på FF7-9 en del gånger för att kunna lira på PS3an och PSP'n.

Men skulle lätt köpa flera PS2 spel om det fanns.

Medlem

Jag köper men inte så ofta^^


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

har bara köpt Joe Dange och RDR zombies från PSN. förhoppningsvis kommer jag att använda det mer om det kommer några spel som är värda att köpa

Medlem

Jag tycker att PSN blir riktigt vettigt den dagen jag inte längre sparar ngra saves lokalt på ps3an, allt det där borde finnas i molnet, tillsammans med personliga inställningar för maskinen (förutom då systeminställningar).

Cross game chat och liknande saker är grejer de gärna får lägga till, men jag tycker att molnbaserade saves och likn är bättre.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Absolut... DLC ifall det inbringar tillräkligt med material. +spel... Saknar dock andra funktioner som xlive har men det kommer.

Medlem

Köper ofta spel genom PSN. Sällan spel som släpps i handeln dock, utan det rör sig mer om nedladdningsbara spel som Trine och PSOne titlar.. Känns tyvärr som om prisen på de ordinarie spelen ligger lite högt jämfört med de svenska nätbutikerna.

Har även Playstation Plus och är hyfsad nöjd.
Har svårt att förstå att det inte går ihop ekonomiskt för PSN.

Medlem

Köper en väldans massa spel och dlc från psn och har Playstation Plus. Skulle också vilja ha så att alla mina saves sparas i ett moln ; ).

Medlem

Det är dyrt med servrar/hallar med all kyla och el som krävs. Låter inte så konstigt tycker ja. PSN+ blir säkert ett krav för online till slut om det ska bringa in dom stålarna, men jag kan ha fel

Medlem
Medlem

Ibland. Vissa spel som fått bra betyg och är billiga


signatur

hejsanhejsanhejsan

1
Skriv svar