Kämpa för republiken i The Old Republic

Robot
Kämpa för republiken i The Old Republic

Senaste Star Wars: The Old Republic-trailern innehåller inte bara laserpangande utan ostigt pratande också.

#star-wars-the-old-republic


Medlem
Kämpa för republiken i The Old Republic

Längtar!

Medlem

Hoppas verkligen detta blir bra

Medlem

Fan va fläskigt!


signatur

Meep!

Moderator | Testpilot

Detta gillas strongt!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Sith warriorn bajsar på den där troopern. Lätt!

Medlem

Ser fortfarande stelt ut!

Blir detta spel toppen köper jag det och gör en Sith Warrior! YEAH!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Själv satsar jag på en Bounty Hunter. Kommer förmodligen bli en del Roleplaying för min del...medvetet eller ej. Längtar i alla fall att få pröva spelet!

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Själv satsar jag på en Bounty Hunter. Kommer förmodligen bli en del Roleplaying för min del...medvetet eller ej. Längtar i alla fall att få pröva spelet!

Blir nog likadant för mig också, fast jag gör nog en smuggler.

Medlem

tycker faktiskt detta såg riktigt stelt ut. Hoppas det är en engångföretelse, dom andra filmerna ja sett har sett nice ut.

Medlem
Skrivet av Horzie:

tycker faktiskt detta såg riktigt stelt ut. Hoppas det är en engångföretelse, dom andra filmerna ja sett har sett nice ut.

Inte för att vara sån, men om du jämför detta spel med orginal-trilogin (numera kända som 4-6:e filmerna), så var orginalet hyfsat stelt vad gällde strider mellan olika personer.

Tror ändock på att det kommer förbättras avsevärt i spelet innan release. Har höga förhoppningar för detta spel då den har en närmast dödlig kombination: Star Wars (som genre), och Bioware, som alltid gör bra spel.

Slutligen vill jag säga, att för min del så kvittar det nästan helt hur saker och ting ser ut i dom spel jag spelar. Jag är mer intresserad av hur gameplay:n "känns", och att spelet innehåller en massa underhållande content. Grafik i alla dess former, anser jag kommer i 2:a hand jämfört med gameplay/content.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

När gubbarna springer ser det ut som höften är fixerad och överkroppen rör sig utan påverkan från benens rörelser. Lite som om de har en lång salami uppkörd i pastejköket.

Medlem

Sluta klaga gott folk och ät lite pepparkakor istället. Detta är ett Bioware-spel, alltså är handling och spelglädje prioriterat högre än grafiken.

Medlem

Jag ser verkligen fram emot att testa detta. Jag tror att det kan bli riktigt stort.

Medlem

Ah Jennifer Hale.. När jag tittar på den här trailern får jag bara bilden av female Commander Shepard på skallen.
Inte för att det är negativt på något sätt. Ser fram emot att få prova det här liret.

Medlem
Skrivet av SeeJay:

Ah Jennifer Hale.. När jag tittar på den här trailern får jag bara bilden av female Commander Shepard på skallen.
Inte för att det är negativt på något sätt. Ser fram emot att få prova det här liret.

Hörde det också direkt!

Hoppas hon får göra några röster i detta spel.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Själv satsar jag på en Bounty Hunter. Kommer förmodligen bli en del Roleplaying för min del...medvetet eller ej. Längtar i alla fall att få pröva spelet!

Det blir en Agent för min del, kommer bli mycket intressant hur detta spel blir.


signatur
Medlem
Skrivet av Neoxus299:

Hörde det också direkt!

Hoppas hon får göra några röster i detta spel.

http://www.imdb.com/name/nm0354937/

Hon har bl.a gjort röster till Knights of the Old Republic, så det känns givet att hon skulle dyka upp även i The Old Republic (som är baserat på KOTOR spelen).


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av SeeJay:

Ah Jennifer Hale.. När jag tittar på den här trailern får jag bara bilden av female Commander Shepard på skallen.
Inte för att det är negativt på något sätt. Ser fram emot att få prova det här liret.

Ryktet på gatan är att hon just kommer göra rösten till den kvinnliga troopern genom spelet.

AW8
Medlem

Jennifer Hale FTW!

Och ja, hon gör rösten till den kvinnliga Troopern.
Det är väl klart som korvspad eftersom hon talar i den här videon...? I de andra class-trailersen har ju också de olika röstskådespelarna pratat.

Nästa class-trailer blir Bounty Hunter, enligt mönstret. Om det är en kille så får ni höra på en riktigt badass-röst. Vet inte vad han heter eller om han är identifierad, men han låter cool som fan!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Fett nice spel lätt att man ska vara en bounty hunter.

Medlem

Spelar ingen roll hur mycket jag älskar Jennifer Hales röst, jag tänker inte betala X kr i månaden för det. Ge mig det riktiga KotOR 3 istället, pff.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

The Cheese is strong with you, but you are not a Cheese Doodle yet!


signatur

Get Keisinger or die scrying
Puns is the path to the Dark Side

1
Skriv svar