Mad Catz Call of Duty: Black Ops Precision AIM Controller

Robot
Mad Catz Call of Duty: Black Ops Precision AIM Controller

Heter det något med Black Ops så säljer det. Det hoppas i alla fall Mad Catz och brassar på med en 360-handkontroll som ska vara riktigt speciell.

#mad-catz


Medlem
Mad Catz Call of Duty: Black Ops Precision AIM Controller

Kan ju tycka att flytta spak-knapparna till baksidan vore ganska smidigt, riktigt irriterande i t.ex. halo att trycka ner spaken är ända sättet att krypa, vilket vore betydligt enklare med en knapp om man ska ducka bakom skydd t.ex.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Medlem

haha dem ska jag ha bara för att!

Inaktiv
Skrivet av Wardancer:

Kan ju tycka att flytta spak-knapparna till baksidan vore ganska smidigt, riktigt irriterande i t.ex. halo att trycka ner spaken är ända sättet att krypa, vilket vore betydligt enklare med en knapp om man ska ducka bakom skydd t.ex.

Toggle crouch? Tryck en gång för att ducka, tryck en gång till för att stå upp igen. Funkar bra för min del.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Razer Onza kommer snart, tagga

Medlem

XiM med mus o t-bord slår allt.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

lite ettiketter å småkraffs gör inte spelanded bättre, skulle då aldrig falla mig in att köpa något som det står xbox eller cod på

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:

XiM med mus o t-bord slår allt.

Antar att du menar xim3. och mus + t-bord är så jävla fegt, när man vet att alla andra sitter med kontroll och bara vill spela för skojs skull. Spela PC istället då för i helvete.

Medlem
Skrivet av LoA.:
Skrivet av Eisenhart73:

XiM med mus o t-bord slår allt.

Antar att du menar xim3. och mus + t-bord är så jävla fegt, när man vet att alla andra sitter med kontroll och bara vill spela för skojs skull. Spela PC istället då för i helvete.

Fegt? Mycket möjligt. Men då jag lirat pc-spel sen C64 var det hetaste på marknaden så sitter mus/tbord-styrningen i ryggmärgen på mig. Klarar inte av de där ¤#&%¤/¤#¤%# handkontrollerna. Speciellt då i fps på PS3. Och min skill är ändå horribel Känner för övrigt många som kör med XiM på PS3 så jag känner mig inte som en ensam fegis


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Skulle vara nice att testa ser fett cool ut

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:
Skrivet av LoA.:
Skrivet av Eisenhart73:

XiM med mus o t-bord slår allt.

Antar att du menar xim3. och mus + t-bord är så jävla fegt, när man vet att alla andra sitter med kontroll och bara vill spela för skojs skull. Spela PC istället då för i helvete.

Fegt? Mycket möjligt. Men då jag lirat pc-spel sen C64 var det hetaste på marknaden så sitter mus/tbord-styrningen i ryggmärgen på mig. Klarar inte av de där ¤#&%¤/¤#¤%# handkontrollerna. Speciellt då i fps på PS3. Och min skill är ändå horribel Känner för övrigt många som kör med XiM på PS3 så jag känner mig inte som en ensam fegis

Men fps spel kan du väl lira på PC?

Medlem
Skrivet av LoA.:
Skrivet av Eisenhart73:
Skrivet av LoA.:
Skrivet av Eisenhart73:

XiM med mus o t-bord slår allt.

Antar att du menar xim3. och mus + t-bord är så jävla fegt, när man vet att alla andra sitter med kontroll och bara vill spela för skojs skull. Spela PC istället då för i helvete.

Fegt? Mycket möjligt. Men då jag lirat pc-spel sen C64 var det hetaste på marknaden så sitter mus/tbord-styrningen i ryggmärgen på mig. Klarar inte av de där ¤#&%¤/¤#¤%# handkontrollerna. Speciellt då i fps på PS3. Och min skill är ändå horribel Känner för övrigt många som kör med XiM på PS3 så jag känner mig inte som en ensam fegis

Men fps spel kan du väl lira på PC?

Han är för dålig för det. Därför var han tvungen att fuska, men gud straffar en på direkten ibland
både punkbuster och VAC bannad.

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av LoA.:
Skrivet av Eisenhart73:
Skrivet av LoA.:
Skrivet av Eisenhart73:

XiM med mus o t-bord slår allt.

Antar att du menar xim3. och mus + t-bord är så jävla fegt, när man vet att alla andra sitter med kontroll och bara vill spela för skojs skull. Spela PC istället då för i helvete.

Fegt? Mycket möjligt. Men då jag lirat pc-spel sen C64 var det hetaste på marknaden så sitter mus/tbord-styrningen i ryggmärgen på mig. Klarar inte av de där ¤#&%¤/¤#¤%# handkontrollerna. Speciellt då i fps på PS3. Och min skill är ändå horribel Känner för övrigt många som kör med XiM på PS3 så jag känner mig inte som en ensam fegis

Men fps spel kan du väl lira på PC?

Han är för dålig för det. Därför var han tvungen att fuska, men gud straffar en på direkten ibland
både punkbuster och VAC bannad.

Ofan, det visste man inte.

Karma´s a fucking bitch!

Medlem

"Det finns ingen anledning att placera basfunktioner på extra knappar på undersidan."
Det var det dummaste jag hört idag! Spelar skribenten ens spel?

Jag använder hellre någon av mina 4/6 lediga fingrar (beror på grip) till att göra något än att släppa tummen från aimet.
Är jag den enda som funderat varför det inte finns knappar på undersidan som standard? Tummen fyller ju som sagt faktiskt redan en funktion.

1
Skriv svar