[Till forum Admin] Tack för att du tog bort tråden =) // Vad för spel lirar ni nu i väntan på 2011?

Inaktiv
[Till forum Admin] Tack för att du tog bort tråden =) // Vad för spel lirar ni nu i väntan på 2011?

Tack för att du tog bort tråden : )
Sry, glömde bort FZ reglerna när jag skrev den.

Så thx för hjälpen att ta bort den.
Kommer inte ske igen
-----------------------------------------

Nu till min fråga:

Vad för spel lirar ni alla nu i vändan på 2011 och alla titlar som kommer då?

Själv sitter jag och nöter en goding som Oblivion när det inte blir DC universe eller Dead Nation med polare.

Tänkte fråga om BFBC2 vitnamn är värt pengarna och om någon btw kan förklara lite om hur känslan är i det. Har hört att kartorna är mera "öppna" stämmer det? och vad menas?


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

Jag har lirat igenom Red Dead redemption för andra gången och nu så försöker jag få 100% på Super Mario Galaxy 2. Sen har jag även nötat mario Kart Wii med polarna som bara den.

Jag har fått ett Wii-sug nu under December

Medlem

Crysis Wars moddet http://www.mechlivinglegends.net/ . Sjukt välgjort för att vara ett mod. Bara det faktum att dom lyckats skapa mechs utan support från crytek är absurt. (Crysis mod sdk'n är extremt dåligt dokumenterad)

Inaktiv

@Xermalk

Insåg just att jag kan spela Crysis på min laptop (iofs på low gfx) men ändå.

Nu till min fråga till dig:

1. Behöver man "riktiga" crysis för att spela det?
2. Tar det mer än vanliga cryisis i gfx och minne/cpu m.m

(Om man sammanfattar: Om jag kan spela crysis på low kan jag lira det spelet oxå då?)

Älskar mech warrior


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

Just nu är det mest #Heroes of Newerth som går, utöver det spelar även jag #Oblivion som jag faktiskt måste erkänna att jag faktiskt aldrig klarat. Brukar alltid få för mig att göra ny karaktär halvvägs igenom spelet, håller mig själv i nackskinnet denna gången dock . . .

#Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising och också en favorit som gått varmt men som backat undan lite det senaste. Väntar ivrigt på #Warhammer 40,000: Dawn of War II - Retribution. Utöver det försöker jag spela lite #Fable 3 dock går det lite sisådär med det, för mycket saker i spelet som irriterar mig


signatur

A curse on humanity. A curse of life. A curse on me. A curse on you.

Ish
Medlem

GT5.. Antar att detta gäller Konsolspel då det är postat där..
Men annars blir det mycket ArmA 2 också
Sugen på RDR, dock har jag det inte här hemma just nu.. Är zombie DLC'n något att ha? Känner ju fan ingen som vill lira det med mig, och det känns ju som att det är roligare i MP.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Dota i väntan på dota2

Casuallirar en del annat, men dota är och har varit mitt standardspel i ~tre år nu


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

San andreas 24/7 just nu iaf

1
Skriv svar