600 miljoner timmar Black Ops

Robot
600 miljoner timmar Black Ops

Call of Duty: Black Ops fortsätter att sätta rekord och vi visar upp ytterligare en kavalkad imponerande siffror. Finns det någon hejd på spektaklet?

#call-of-duty-black-ops, #halo-reach


Medlem
600 miljoner timmar Black Ops

Helt underbart spel! Om spelet förtjänar dessa rekordnoteringar? Jag tror rekorden talar för sig själva


signatur

living let die

Medlem

Är nog för många småungar som gått på att köpa spelet när dem såg reklamen. Totalt värdelöst spel. Hur fan kan folk tycka det är bästa spelet 2010 förutom Wow: Cataclysm? Körde igenom Singelplayer sen var det nog. Då var Modern Warfare bättre.


signatur

The King is Back

Medlem

Nja, körde igenom det, testade mp lite sen sålde jag det och började köra mw 2 igen


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Inge Surprise när allt jag såg på tv va Back Ops efter Black Ops reklamn.
Som en old time gamer tycker jag det är som att spela ett spel från 2001 igen.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Förstår inte MP sög som bara den. singel delen var bra. Men det är som märkes kläder det cool och spela call of duty men kvaliteten är dålig det skiter man i.

Medlem

Tycker det är grymt bra! iaf på xbåx :] Riktigt kul grej att man kan göra egna emblems till vapnen Hoppas man kan måla hela bössan sen i nästa version. Min ska vara målad som en ko då ^_^ Fast ett till CoD.. gleh.. xD Det är ju mest smådetaljer som skiljer detta mot modern warfare 1 egentligen. De andra CoD spelade jag på PC dock, men MW-känslan fann jag i Xbox-versionen med, vilket var en positiv överraskning

Medlem

Har inte kört det alls, så jag ska inte kommentera det.
Så vad fan skriver jag här för?

Medlem

Inte konstigt, helt underbar casual play. Tycker speciellt dom fått till FOV'en på PC versionen. Känns inte lika konsoligt som MW2 och BC2.
Tråkiga är att det oftast känns som att den som sprayar mest vinner mest, och så bölas det om noobtube... Hatar perks som ghost och last stand. Skulle gärna sett ett typ av hardcore utan killstreak awards.


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

Pallar inte allt lagg i BO, fast man har full bar i styrka så räknas inte alla skotten, jag sitter och lassar iväg ett halvt mag med Gali, får hitmarker på alla skott, killen vänder sig om skjuter en salva med Famas och BOOOOOM, jag dör :S, sen kollar man på killcam och där så missar alla mina skott -.-

Medlem

Kan lägga till att jag spelade på Xbox

Medlem
Skrivet av krqkan:

Kan lägga till att jag spelade på Xbox

Theres your problem... Spela inte fps på konsol

Det är så tråkigt med dessa multiplatforms stöd för spel, alltid någon plattform som får stryk. Å andra sidan är det nice att man "kan" spela det spelet man vill oavsett plattform.


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem
Skrivet av Baxalasse:

Skulle gärna sett ett typ av hardcore utan killstreak awards.

Du tänker inte på Barebone? Där är väl alla perks borta och även alla atatchments till vapen? Vet dock inte om Killstreaks fortfarande är med..


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

ospelbart. Hänger sig var 2.5 match i MP...


signatur

woop woop

Medlem
Skrivet av daskedennis:

Du tänker inte på Barebone? Där är väl alla perks borta och även alla atatchments till vapen? Vet dock inte om Killstreaks fortfarande är med..

*facepalm* Hmm det har jag inte sett någonstans, finns det i PC versionen? Och fungerar ranking fortfarande? Tack för infon btw!


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

Usch, hade de fixat alla buggar hade det kanske varit dubbla speltimmar...

Medlem

Bekräftat, folk gillar skit


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Bekräftat, folk gillar skit

Vilken tur det finns smakpoliser som du så att vi andra vet vilka spel som är bra och inte.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Tommy_h:

Bekräftat, folk gillar skit

Vilken tur det finns smakpoliser som du så att vi andra vet vilka spel som är bra och inte.

Haha okej


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

OMG de var mycket jag själv bidrar med 110 timmar

Medlem
Skrivet av Baxalasse:
Skrivet av daskedennis:

Du tänker inte på Barebone? Där är väl alla perks borta och även alla atatchments till vapen? Vet dock inte om Killstreaks fortfarande är med..

*facepalm* Hmm det har jag inte sett någonstans, finns det i PC versionen? Och fungerar ranking fortfarande? Tack för infon btw!

Ranking är igång på de barebone-servrar jag kör på, och jag kör enbart på barebone.

Killstreaks är borta i barebone ja, det är helt rent.

Våga vägra köra med allt annat kladd, förstör verkligen spelkänslan.

Edit: Givetvis gäller detta PC, kör inte fps på konsoll.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

*nvm*


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Medlem

Killstreak awards.. alla lir med den skiten kommer inte ens o testas.. camping gynnade dynga, BC2 vanilla all the way.


signatur

"No pit would be complete without the Freeman climbing out of it."

Medlem

Ett riktigt bra spel. Har spelat igenom SP(Äääälskade storyn), och är på första Prestige i MP. Om du funderar på att köpa spelet och tycker om CoD serien - DO IT! Lätt värt varje korvöre.

Ni som säger att spelet är dåligt - tråkigt för er. Titta på siffrorna i denna artikel.

Medlem

Värst vad alla gnäller på BO. Själv så har jag inte haft problem med lagg eller buggar ( spelar på PC men jag har väll haft tur antar jag :I)

Medlem
Skrivet av AkirA:

Ranking är igång på de barebone-servrar jag kör på, och jag kör enbart på barebone.

Killstreaks är borta i barebone ja, det är helt rent.

Våga vägra köra med allt annat kladd, förstör verkligen spelkänslan.

Edit: Givetvis gäller detta PC, kör inte fps på konsoll.

Men du glömde en sak, var hittar jag barebone? Är det en mod, filter eller har servern barebone i sitt namn?

Edit: Hittar bara en massa önskemål om barebone på google. En annan fråga, vi snackar BLOPS va och inte MW2? Jag är inte så flitig med att läsa manualer...


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

Mycket bra spel! Detta är vad MW2 skulle ha varit! Detta och CoD2 är dom bästa Cod spelen i serien! Med CoD4 tätt inpå!

Dags att spela lite!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Baxalasse:
Skrivet av AkirA:

Ranking är igång på de barebone-servrar jag kör på, och jag kör enbart på barebone.

Killstreaks är borta i barebone ja, det är helt rent.

Våga vägra köra med allt annat kladd, förstör verkligen spelkänslan.

Edit: Givetvis gäller detta PC, kör inte fps på konsoll.

Men du glömde en sak, var hittar jag barebone? Är det en mod, filter eller har servern barebone i sitt namn?

Edit: Hittar bara en massa önskemål om barebone på google. En annan fråga, vi snackar BLOPS va och inte MW2? Jag är inte så flitig med att läsa manualer...

Givetvis gäller detta COD:BO (äh, jag säger alltid cod7 ), och nej, finns tyvärr inget filter för barebone, utan man får kolla namnet på servrarna.
En del skriver Promod istället för barebone.
Är ingen mod, bara rent från all skit som sagt.
Finns en hel del med bra ping att välja på för mig i alla fall, och jag kör S&D.
Sett en hel del CTF och TDM barebone också.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

68.000 år... Borta... På 1½ månad! Haha... Om man tänker så, så blir det nästan lite skrämmande.

Medlem

Multiplayern i det här spelet är verkligen fantastisk och wager matches är läskigt beroende framkallande !

12
Skriv svar