Dead Rising 2: Case West

Robot
Dead Rising 2: Case West

Dags att dra västerut i den senaste fristående Dead Rising 2-expansionen, eller minispelet, eller vad man nu vill kalla det. Zombiehackande är det i alla fall.

#dead-rising-2-case-west, #dead-rising-case-zero, #dead-rising-2, #dead-rising


Medlem
Dead Rising 2: Case West

Inte varmkorv då? Tehe.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Vet någon ifall det funkar offline coop?

Inaktiv

Blev lite förvånad när detta dök upp nu i måndags tror jag det var, spel dyker ju upp annars enbart på onsdagar på xbla.
Har provat på dom andra Dead Rising spelen och tyckt dom var tråkiga, men detta verkar mer intressant med en partner.


signatur

Knower of the unknown

Medlem

varför exklusivt?

Medlem

Bra recension!

Bara en lite petitess: "Egentligen är Case West ett ganska hjärndött spel (haha, hjärndött, zombier, haha)". Det är verkligen onödigt att skriva ut parentesen. Vi vet att det var en ordlek, det behövs inte bli tryckt i ansiktet på oss. Den finess som fanns försvann i samma stund som det förklarades.

Medlem

Jag köpte Dead Rising 2 till min PS3a, inte kört det så mycket men det var lite roligt det lilla jag kört hitills. Spelar mera Assassins Creed 2 och CoD Black Ops just nu.

Men blev väldigt ointresserad helt plötsligt av spelet då jag läste/hörde att början till Dead Rising 2 inte är den riktiga utan finns som DLC till 360:n. Sen nu när Case West finns, vilket som skall vara det riktiga slutet på DR2, så blev jag ännu mer ointresserad...

Riktigt tråkigt med exklusiva grejer!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Meh, exklusivt


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Inaktiv

WOW en Datorstyrd NPC!!!! Jag tror inte mina ögon.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Nu räcker det med Zombies, kom på något nytt!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ös på med fler zombie spel! I love it!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ge oss mer zombie spel...men bra zombie spel och inte nån dålig "sandbox gör vad du vill,inget nytt om du vinner"

Medlem

Fresh Victims for the every growing army of the Undead! Mer zombie spel vill vi ha! går att utveckla till något så grymt bara dom fyller på tankarna med lite mera survival ider...mm....

1
Skriv svar