Årets spel 2010 - plats 4-10

Robot
Årets spel 2010 - plats 4-10

Vi fortsätter att ringa ut det gamla spelåret innan vi med öppen famn tar emot det nya. Idag har turen kommit till de titlar som nosade på medaljerna utan att knipa dem, men som ändå är några av de finaste spelen 2010 hade att erbjuda. Plats 10 till 4 alltså, och i morgon presenterar vi medaljörerna.

#fallout-3, #fallout-new-vegas, #heavenly-sword, #enslaved-odyssey-to-the-west, #mass-effect, #mass-effect-2, #mass-effect-3, #limbo, #heavy-rain, #battlefield-bad-company-2, #starcraft-ii-wings-of-liberty


Medlem
Årets spel 2010 - plats 4-10

Jag hade nog hellre sett Starcraft 2 på plats 10 och New Vegas på dess plats.
Iofs gillade jag inte SC2 och det kan iofs vara orsaken till att jag slänger bort den


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Så fan heller att Blops förtjänar att vara top 3 om ens top 20. Gissar att Activision betalar bra.

Medlem

Hade velat se Mass Effect på top 3, men det är ju jag Bad Company 2 & SC2 ligger bra till iaf

Medlem

Allvarligt talat - Mass Effect 2, på åttonde plats? Fy skäms!

Inaktiv

Visst att ME2 var konsolifierat, men åttonde plats tycker jag är orättvist... Speciellt om spel som Heavy Rain kommer före.

Medlem

ME2 är min personliga favorit. Hade det placerat sig högre på FZ:s lista om det släppts i höst och varit färskare i minnet? Ska bli intressant att se vilka de tre sista spelen är :).

Medlem

Är jag ensam om att tycka att ni får Mass Effect att framstå som ett misstag från Bioware?

Medlem

Mass Effect 2 borde vara högre upp enligt mig, men det är ju inte jag som gör listan

Medlem

Bad company 2 före Mass effect ... nej nej nej nej , neligt mig så det enda bad company hade var GRYMT ljud , inte mer... men mass effect ... oh ja

Medlem

Ush och fy! Mass Effect i topp!

Medlem

Limbo verkar grymt snygg och stämningsfullt, MEN varför släpps det inte till pc.....gråter


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

fy fan om black ops kommer i top 3, fy fan

fy fan

Medlem

Hade peronligen velat sett ME2 på första plats eller iallafall top 3, men men Nu har jag ingen aning om vilka spel som ligger top 3 förutom black ops.

Medlem

Brotherhood, Black Ops och RDR i topp då

Medlem

Blops topp 3? Whahaahahaahha.

Medlem
Skrivet av Izig:

Brotherhood, Black Ops och RDR i topp då

Jo det kan mycket väl stämma. Har inte spelat Brotherhood eller rdr, men Black ops... Det måste vara årets bottenskrap. Iaf om du frågar mig.

Medlem

Vad snackar ni om? Top 3 blir ju RDR, AC:BH och Mario. Knappast Black Ops.

Medlem

ME2, check!
Limbo, check!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Black ops FTW xD

Medlem

Vart är Super Meat Boy?

Medlem

Ja jag hoppas ju verkligen inte att Black Ops hamnar i top tre när Mass Effect 2 utelämnas.

Inaktiv
Skrivet av Spennet:

Vad snackar ni om? Top 3 blir ju RDR, AC:BH och Mario. Knappast Black Ops.

Tror också att det blir så, black ops har inte någonting som gör att den förtjänar en top 3 placering

Medlem
Skrivet av Metal4life:
Skrivet av Spennet:

Vad snackar ni om? Top 3 blir ju RDR, AC:BH och Mario. Knappast Black Ops.

Tror också att det blir så, black ops har inte någonting som gör att den förtjänar en top 3 placering

man kan ju alltid hoppas

Medlem

Mass effect 2 inte top 5. Känns som att det är ett aktivt beslut för att göra listan "speciell"

Medlem

Nu kommer ju Mass Effect 2 komma till PS3 Q1 2011 så spelet kanske får komma med nästa år som top 3

Medlem

Med Mass Effect 2 på plats 8 börjar en viss oro infinna sig inför topp3. Recettear kan väl inte ligga där uppe, eller?


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av jonis:

Med Mass Effect 2 på plats 8 börjar en viss oro infinna sig inför topp3. Recettear kan väl inte ligga där uppe, eller?

Recettear var lite roligt på ett gimmicky sätt, men det är knappast ett top-3 spel. Tycker samma sak om Minecraft, men det lär ju hamna däruppe på förstaplats.

Tycker Mafia 2 borde ta New Vegas plats också. New Vegas var ju inte jättedåligt direkt, men det var knappast i klass med Fallout 1 och 2.

Medlem

vafan mass effect bara åttonde plats? lätt årets spel tycker jag.

Medlem

mass effect på 8 och bad company 2 på 5?? bara detta gjorde denna lista ogiltig för mig

12
Skriv svar