Jultävling - Nintendo DSi + Super Mario!

Robot
Jultävling - Nintendo DSi + Super Mario!

Det drar ihop sig till slutspurt i FZ:s julklappstävling - var med och tävla om en bärbar konsol!

#new-super-mario-bros, #webhallen


Medlem
Jultävling - Nintendo DSi + Super Mario!

Vore perfekta julklappen till min sambo! Hoppas man vinner!

Medlem

Kul grej - men det blev för mycket jobb för mig att palla hitta svaren! haha


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Sådär, nu har man letat som en tok och skickat in svaren på 5 av era tävlingar. Förhoppningsvis så kanske jag vinner någonting den här gången...

Medlem
Skrivet av Jozo:

Sådär, nu har man letat som en tok och skickat in svaren på 5 av era tävlingar. Förhoppningsvis så kanske jag vinner någonting den här gången...

Jag har också varit med i alla tävlingar, tror dock inte att det ger någon slags extrabonus för att man varit duktig


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Perfekt pris! Varit sugen på ett Dsi ett bra tag nu! Hoppas man blir utvald nu bara

Medlem

Vet inte hur ni kunnat missa men det är en DSi XL och inte en DSi. Det är två skilda maskiner. DSi utgavs aldrig som en 25 års super mario utgåva.

Medlem

Genom att det syns tydligt att det är en XL på bilden, plus att det inte står något om 25 års-utgåva så stämmer allt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Men då är det ju ett ännu bättre pris! Har inte ens sett ett Dsi XL på riktigt ännu.. hmm..

Medlem
Skrivet av conthox:

Genom att det syns tydligt att det är en XL på bilden, plus att det inte står något om 25 års-utgåva så stämmer allt.

Men eftersom det står DSi och DSi gjordes aldrig i den röda färgen samt gavs aldrig ut som super marios 25 års jubileum (vilket fö rövrigt visas på bilden).

Så det borde vara "Jultävling - Nintendo DSi XL super mario 25års Edition" eller liknande.

Som att säga "Vinn BWM M3" sen är det en bild på en M5. Samma märke, men inte samma modell.

Gör om, gör rätt.

Medlem
Skrivet av mixxx:

Men eftersom det står DSi och DSi gjordes aldrig i den röda färgen samt gavs aldrig ut som super marios 25 års jubileum (vilket fö rövrigt visas på bilden).

Alltså, jisses. Inte trodde jag att det var så seriöst noga att det som visas på bilden exakt motsvarar det som står i rubriken.

Om man skrev ut allt i rubriken, att det är en XL med jubileum osv skulle det bli för långt. Dom kortade alltså ned det för att rubriken skulle passa i designen och sedan fick bilden komplettera. Sedan står det tydligt i texten vad man vinner, så jag vet inte vad folk jiddrar om.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar