Årets spel 2010

Robot
Årets spel 2010

Året är inne på i sin elfte timme. Vi knyter ihop säcken genom att dela ut brons, silver och guld till de starkast lysande spelstjärnorna. Det här, kära läsare, är det finaste 2010 hade att erbjuda.

#super-mario-galaxy, #super-mario-galaxy-2, #assassins-creed-brotherhood, #red-dead-redemption


Vym
Medlem
Årets spel 2010

En riktigt bra top 3 tycker jag! Har haft så otroligt mycket skoj i Red Dead Redemption.

Medlem
Medlem

Nog bara jag som inte håller med om något på listan, många av dessa spel var för det mesta överskattad, speciellt Fallout New Vegas, 5/5 och andra bra betyg fast spelet är hur jävla buggigt som helst? de kan klaga på andra spel som inte ens har i närheten av så hemska bug som det men ändå få stort jävla minus för det, new vegas fick inget minus för sina hemska bugs.


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

RDR - ME2 - GOW3 hade vart mina topp 3

Medlem

Ettan borde vart ett spel alla kunde spela!

Medlem

Håller kanske inte med om hela listan men överlag så var den bra, och topp 3 kan jag nog hålla med rättså väl trots att jag itne spelat varken RDR eller mario. Iaf om de är så bra som man hört ^^

Förövrigt så har det angående FNV diskuteras förr redan... Bara för att de flesta råkar ut för en hel drös med buggar betyder det inte att recensenten råkat ut för lika stor del.

Medlem
Skrivet av Antee:

Ettan borde vart ett spel alla kunde spela!

+1

Börjar bli less på denna konsolifierade spelmarknaden.

Medlem

Hannu87@Jag håller med.

Inaktiv

Näe, detta var en ganska dålig lista och jag håller med Gurra300 ang Fallout: New Vegas... hela spelet var ett enda stort fail. Buggigt som fan men ändå ger ni spelet toppoäng? Det är inte logiskt. Däremot så håller jag med om att RDR är årets spel.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem

andra platsen skulle byts ut mot mass effect2. skönt att mafia2 inte kom där jag var nästan säker på det.

Inaktiv

RDR? Det var förvånande. Det var enligt mig ett högst mediokert spel.

Årets spel enligt mig är Mass Effect 2.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Trodde RDR fans t dator me konstigt GTA osv finns ju? Ja ja bra lista men har aldrig fastnat för assasins creed(tyckte inte om drotherhood betat eller ettan har inte brövat resten). Har själv fastnat för Bad company 2 mycket bra spel. Många bra spel i år men inget jag tyckte var så jätte spec. Hoppas på ett större Demons souls aktigt spel i framtiden. Väntar på Dead Space2 nu, d kommer att bli mitt val för första platsen nästa år om d blir bättre en ettan.

Medlem

Jepp Mass Effect 2 borde vara årets spel.

Medlem

hmm finns olika tycke å smak, min lista hade inte varit i närheten av denna

Medlem

helt rätt spel på topp 3

Medlem

kom inte black ops ens på top 20?

Medlem

Mass Effect 2 var bra... Riktigt bra, men det fanns för lite att göra och spelet var alldeles för kort.

Jag har spenderat mer tid på att göra i ordning mina lägenheter i Fallout: New Vegas än vad det tog mig att klara Mass Effect 2.

Mass Effect 2 vinner på röstskådespeleri (Där det krossar allt motstånd) , story och grafik men det förlorar stort när det gäller frihet att kunna göra vad jag vill (t.ex ignorera mainquests) och speltimmar för pengarna.

Så Fallout: New Vegas blir min vinnare 2010!


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Redaktör
Skrivet av whoracle:
Skrivet av Antee:

Ettan borde vart ett spel alla kunde spela!

+1

Börjar bli less på denna konsolifierade spelmarknaden.

Då får vi nog börja spela kula och utse det till årets spel, det är plattformsoberoende.


signatur
Medlem
Skrivet av whoracle:
Skrivet av Antee:

Ettan borde vart ett spel alla kunde spela!

+1

Börjar bli less på denna konsolifierade spelmarknaden.

+1

Medlem

Klockrent! Red Dead Redemption är bäst i år!

Medlem

helt ärligt, så tycker jag att red dead redemption är överskattat

Medlem
Skrivet av Tobz0r:

kom inte black ops ens på top 20?

Blev också förvånad. Det var ju inte årets bästa direkt, men ändå given på en top 20-lista.

På min egna lista hade jag dessutom placerat Darksiders högt, högt upp i täten.

Medlem

Mass Effect 2 var mitt GOTY i alla fall.

Årets besvikelse var AC: Brotherhood. För att det inte kom.


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

gnu
Medlem

bra listor förutom asssassins creed, tycker det är en riktigt tråkig spelserie och har aldrig orkat spela färdigt något utav spelen.

Medlem

vinnaren är så rätt! Vet dock inte om tvåan eller trean ska platsa eller ej, då jag inte spelat dem.

Medlem

Riktigt bra lista ni har fått fram i år FZ!

RDR är mitt GOTY också!

Medlem

Någon som vet om "Red Dead Redemption" har någon chans att komma till PC?

Medlem

Har testat ett gäng av spelen på den här topp 20-listan, inte gillat många av dom. Starcraft II var guld, men de flesta andra tröttnade man på illa kvickt. Saknar Black Ops, visst, inte lika bra som CoD4, men att straffas för det är fel. Klart bättre än typ alla annat på den här listan. Till och med skitspelet Bad Company 2 är ju med, trots att hela serien är hitboxdeluxe. Till och med Medal of Honor var ju bättre än BC2.

Medlem

Battlefield Bad Company 2!

123
Skriv svar