Första ingame-bilderna från nya Tomb Raider

Robot
Första ingame-bilderna från nya Tomb Raider

Crystal Dynamics visar upp den nya Lara Croft.

#crystal-dynamics, #tomb-raider


Medlem
Första ingame-bilderna från nya Tomb Raider

Hon såg snäppet smutsigare ut i detta spel.
Hoppas det blir bra, dom fyra senaste spelen har varigt riktigt bra tycker jag


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

MFZ
Medlem

ser ju iaf riktigt lovande ut på bilderna, kan va kul och se om tomb raider tar tebax kronan från Uncharted när det gäller adventure/action.

svårt att tro dock.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Inaktiv

Ser ut att vara nån slags "Jurassic park" ö hon hamnar på.

Medlem

Skulle nästan gissa på spelet utspelar sig i bermudatriangeln med tanke på det "skeppsbrutna" temat bilderna verkar ha.

Medlem

Rätt kul att man aldrig hör folk skrika "MJÖLKA!!!" när det är Tomb Raider


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Rätt kul att man aldrig hör folk skrika "MJÖLKA!!!" när det är Tomb Raider

görs ju inte så många spel som dessa längre


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Det är härligt att se att plattform och äventyr är på väg tillbaka i spelvärlden. Jag börjar bli redigt trött på förstapersonspangare!

Medlem
Skrivet av meskalin:

Ser ut att vara nån slags "Jurassic park" ö hon hamnar på.

Wut? Inte ett dugg likt

Medlem
Skrivet av Jozo:

Det är härligt att se att plattform och äventyr är på väg tillbaka i spelvärlden. Jag börjar bli redigt trött på förstapersonspangare!

Jag med!

Längtar till nya Tomb Raider.


signatur

Den som vet vet.

Medlem
Skrivet av klossen:
Skrivet av Ankh:

Rätt kul att man aldrig hör folk skrika "MJÖLKA!!!" när det är Tomb Raider

görs ju inte så många spel som dessa längre

Storsäljaren Uncharted/Prince Of Persia...och sen finns det rätt många Tomb Raider. Alla tre serierna är storsäljare.

Men du missar min poäng. Det är inte frågan om hur många spel det finns inom samma genre - jag menar med tanke på hur många av just Tomb Raider som släppts


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

...sen är ju Assassins Creed också lite åt det håller
Så visst finns det många spel i den "stilen"


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

gameinformerlänken fick Firefox att flippa fullständigt här, snygga bilder dock.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Bra att några lärt sig av de gamla diablospelen hur ett spel ska se ut i form av "grit" och "gore". I Like. =P

Medlem

Blir nog bra det här, längesen man spelade ett bra tomb raider spel.

Medlem

Wa wa wee wa. Detta spel måste jag köpa.

Jag måste erkänna en sak IAF. Dom lyckades göra henne ganska söt.

Inaktiv

Väldigt snyggt, och personligen tycker jag de senaste Tombraiderspelen och Lara Croft & Guardian of Light är bra. Så om de kan utveckla från det så tror jag detta nya spel kan bli riktigt bra.

Medlem

Får det här spelet bra respons av fansen så tänker jag nog skaffa ett exemplar, det ser rätt intressant ut.


signatur

Game long and prosper

Medlem

NEEEEJ. Vart är som sexiga hotpantsen??!?


signatur

B lup

1
Skriv svar