Gott Nytt År!

Medlem
Gott Nytt År!

Gott Nytt År på er FZ'are!

Hoppas att ni har haft det bra under 2010 och att ni får det ännu bättre under 2011. Och var försiktiga ni som står för fyrverkerierna.

Hur kommer din kväll/natt att se ut? Har du några nyårslöften?

/Walter


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Gott nytt år på eder alla!

Inga nyårslöften, men kvällen ser ut att bli bra. Först över till grannen och festa med gamla kamrater och sen när det dör ut hem och fortsätta firandet med Lan En bra blandning av fest och nörderier!


signatur

Videomupp

Medlem

Gott nytt år!:D


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Gott nytt!

Jag har inga direkta planer, som vanligt på nyår. Man äter något någonstans, sen drar man till någon som håller dörren öppen långt efter tolvslaget.

Nyårslöften är ingenting jag sysslar med.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Gott nytt år! Har nyårslöften men dom håller jag hemlis.

Ska över till grannen strax och fira är tanken (SuperTanken!). Inge smällare/raketer i år, vi körde det förra och det blev nästan tragiskt tråkigt.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Grått nytt hår, FZ!


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Medlem

Då var det snart dags. Gott nytt år!

Gott nytt, åh chips, am nam nam.
glad fortsättning och ett seriöst tack till alla på Fz och forumet som underhållit mig varje dag.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

First. ooh bring the hate.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Gott nytt år!

Medlem

Gott nytt år !

Nyårslöfte : Köpa spelen istället för att beklaga sig över att man inte äger dem

Medlem

Gott nytt år och en god fortsättning till er alla!

nyårslöfte: Slänga datorn och skaffa ett liv.. som ni ser har jag inte lyckats än


signatur

Suup homie

Medlem

gott nytt år nyårslöfte: hade tänkt att levla 50 på black ops (360) första veckan men nejdå jag ska bli bannad utan anledning yaaaaaaay
så går det när man ger p12:or fri rätt att anklaga folk för fusk bara för att man är bättre, nä fy fan nu blir det pc


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

1
Skriv svar