Så överlever du apokalypsen

Robot
Så överlever du apokalypsen

Utvecklarna Housemarque ger ett antal handfasta tips för hur du bäst handskas med zombies, på fem nya filmklipp ur Zombie Nation.

#dead-nation, #housemarque


Medlem
Så överlever du apokalypsen

Bomie huh, sneaky.

Medlem

tycker det är ganska tråkigt nu med att slakta zombier pga alla spel med det.
gillar en zombie spel man skulle vilja ha nåt litte mer rym och överleva inte bara SLAKT!


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Ojoj vilken guide! jag lärde mig såå mycket..

Medlem
Skrivet av morfin91:

tycker det är ganska tråkigt nu med att slakta zombier pga alla spel med det.
gillar en zombie spel man skulle vilja ha nåt litte mer rym och överleva inte bara SLAKT!

Håller med.. hade varit underbart med ett zombiespel ála serien the walking dead, att just överleva, samla mat osv. inte bara mörsha zombies hejjvilt. Det skulle vara något!

Medlem
Skrivet av Chemical:
Skrivet av morfin91:

tycker det är ganska tråkigt nu med att slakta zombier pga alla spel med det.
gillar en zombie spel man skulle vilja ha nåt litte mer rym och överleva inte bara SLAKT!

Håller med.. hade varit underbart med ett zombiespel ála serien the walking dead, att just överleva, samla mat osv. inte bara mörsha zombies hejjvilt. Det skulle vara något!

Minecraft
Nee men det är faktist något jag väntat på väldigt länge, Stalker skulle ju vara extreme survival i början men de skippade allt :/


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av morfin91:

... nåt litte mer rym och överleva ...

?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar