Diablo III - klassgenomgång

Robot
Diablo III - klassgenomgång

Fem klasser, det är vad som väntar när Diablo III släpps. Datumet är på Blizzard-vis ännu oklart, men vi inleder året med en stor genomgång av vad varje klass har att erbjuda.

#diablo-iii, #diablo-ii, #warcraft-iii-regin-of-chaos


Medlem
Diablo III - klassgenomgång

Kan inte vänta längre på detta spel! Måste ha det nu!

Medlem

Jag förstår inte syftet med all D3 rapportering.
Det är ju som att börja spurta 100m in på ett 10 000 meters lopp för tusan... :/
Jag blir inte ett dugg sugen utan mer och mer avtrubbad.

Medlem

jävlar va tråkiga klasserna verkar va! och att dem tagit bort paladin .....


signatur

Suup homie

Medlem
Skrivet av weizenbier:

jävlar va tråkiga klasserna verkar va! och att dem tagit bort paladin .....

håller faktiskt med dig om att någon paladin-liknande gubbe skulle fått vara med. en vanlig knight eller något i den stilen.

men jag håller inte med om att klasserna verkar tråkiga. jag tror runsystemet gör att det kommer bli helt sjukt mycket variation på hela spelet.

det är ju inte helt orimligt att dom släpper en expansion med ännu fler karaktärer osv.

hur som haver så är jag är helt sjukt taggad på detta spel, och inser att jag mer eller mindre kommer få stänga in mig i mitt rum och blocka av all form av social kontakt.

Medlem

Kliché kanske, men barbar får det blir för min del

Medlem

Jag var med och betatestade Diablo 2 när det kom och hoppas verkligen på att man sitter där igen nästa år och betatestar Diablo 3.


signatur
Medlem

"När spelet släpps är som sagt oklart, men det är inte orimligt att vänta sig någon form av beta för en lite bredare grupp nästa år."
Nästa år?

Medlem

2012 vettu grabben

Medlem
Skrivet av svanfors:

"När spelet släpps är som sagt oklart, men det är inte orimligt att vänta sig någon form av beta för en lite bredare grupp nästa år."
Nästa år?

Haha, trodde den skulle pubbas förra året. Däremot är såväl 2011 som 2012 rimliga kandidater för någon form av beta. Spännande


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Witch doctor ser häftig ut. Blir att testa den först.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Ja, något paladin-liknande saknar jag också. Återstår att se vad jag slutgiltigt väljer istället, men just nu lutar det mot wizard eller monk.

Medlem

Personligen saknar jag en riktig Sword- and shield-karaktär.
Barbaren känns mer som en tvåhandssvingande koloss än en sköld-krängare..

Men! Det återstår att se vad det blir utav det hela och vad eventuella expansioner kan tillföra detta spel när det väl släpps någongång (gärna innan pension), until then, Hi ho Silver!


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Barbar all the way! Älskade barbar klassen i DB2! Sen lär alla andra testa andra "nya" klasser och då blir jag lite mer unik.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Dåligt med klasser behövs fler.

Medlem

Samma gamla klasser, enda är att de bytt Paladin mot monk och Amazon/Assassin mot Demon Hunter.

Medlem

Klagomål klagomål

Väntar ivrigt på att spelet ska komma ut! kommer nog köra med en eller två vänner co-cop för det såg sjukt kul ut
Har inte ens kunnat välja vilken klass man ska köra

Medlem

witch doctor och barbarian kommer jag spela mest helt klart


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Hoppas att munken blir rolig. Saknat en rolig "munkklass" väldigt länge.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Munken och Demonjägaren ser riktigt roliga ut.

Medlem

Sorry Hampus men det här var rätt kasst skrivet

Det är mycket som är fel. Ex bilderna du visar i samband med skillsen är inte rätt och en hel del info är felaktig.

Medlem

Ska bli intressant att se hur blizzard har konstruerat munkens spelmekanik.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Nightswipe:

Sorry Hampus men det här var rätt kasst skrivet

Det är mycket som är fel. Ex bilderna du visar i samband med skillsen är inte rätt och en hel del info är felaktig.

Bilderna var inte för att specifikt visa upp skillsen, men en hel del info felaktig? Vad menar du där?


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Manlig trollkarl, ja tack!

Medlem

Jag brukar vara den gamla hederliga hugg-till-du-stupar men det kanske får bli witch doctor?

Medlem

Jag... måste...ha...detta...spel...nuuuu!
Faaaaan att det måste ta sån tid! Blizz, för i helvete, kom igen nu!

Medlem

Mehh.. Verkar gay!

Medlem

Vill ha Diablo III nuuuuu.

BTW kass artikel.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Wow, wizard såg ju inte lite imba ut.. allt sprängdes på en sekund! btw så såg dom andra klasserna ganska tråkiga ut.. lite sega på något sätt..

Medlem

Hon heter Kate Beckinsale och inte Beckinsdale! ....

12
Skriv svar