Förlängd gameplay-trailer från Infamous 2

Robot
Förlängd gameplay-trailer från Infamous 2

Sucker Punch digitala käftsmäll ser riktigt läcker ut.

#infamous-2


Medlem
Förlängd gameplay-trailer från Infamous 2

Verkar bli ett häftigt spel!

Medlem

Ser faktiskt helt galet kul ut.
Hade fenomenalt kul i Infamous 1 så, detta blir nog nice

Avstängd

Sjukt snygga ljuseffekter! Och grym grafik i övrigt.

Medlem

Jag har första Infamous. Men har aldrig orkat spelat igenom det. Känns själlöst på nåt sätt. Staden känns inte levande. Ska ge det ett försök igen. Jag såg inget blod alls i denna trailer. Trist om det blir så i spelet.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Medlem

Ser riktigt najs ut! Gillade ettan, men det här verkar vara flera steg framåt, mycket bättre än ettan verkar det vara?!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

tycker att de där bleka monstermänniskorna med fyra käkar och mörkröda klor är en allt för vanlig åkomma i både spel och film den senaste tiden, kan inte spelutvecklare komma på något mer intressant. alltså detta har fått mig att avstå från flera spel den senaste tiden bara för att monsterna är så irriterande fula att man bara blir sur

Medlem

Spelade aldrig ettan, vill dock. Detta ser dock intressantare ut!

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Spelade aldrig ettan, vill dock. Detta ser dock intressantare ut!

Jag älsade 1:an. Den finns att köpa för en billig penning nu som Platinum ca 170kr, för er som inte spelat det.

2:an verkar himla trevlig. Fast Coles röst är ju hur mesig som helst i jämförelse med 1:an. Resten ser sjukt kul ut


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Sweet! Gillade verkligen 1:an och Cole tycks ha uppgraderat sina krafter. Vortex-attacken såg ju sjukt grym ut.
Trevligt också att husen rasar ihop vid attacker (åtminstone delvis).

inFamous 2, Uncharted 3. 2011 ser ut att bli ett bra år.

1
Skriv svar