PC-spelare bäst på att samarbeta i BC 2: Vietnam

Ish
Medlem
Skrivet av Khorney:
Skrivet av Ish:

Mer tolvåringar på boxen, what a suprise!

Ska man gå efter nivån på FZ forumet, så verkar PC nissarna ha samma mental ålder...

Så du har kollat upp vilken plattform folk äger av spelet i fråga och sedan noterat hur pass mogen du tycker dem är?
Fascinerande!


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Kom igen Gamer's det är ett konsol spel gjort på en spel motor special utvecklad för att dra nytta utav ps3 & xbox360, det är till och med en uppföljare till ett konsol exklusivt spel, som sen portats över efter bästa möjliga mån för att funka så bra som det kan i pc miljö.

Bittra pc spelare lugna er, det är ändå bara ett spel och snart kommer väll bf3 och vad jag förstår så kommer det vara mer av ett riktigt pc fps.

Medlem
Skrivet av Ish:
Skrivet av Khorney:
Skrivet av Ish:

Mer tolvåringar på boxen, what a suprise!

Ska man gå efter nivån på FZ forumet, så verkar PC nissarna ha samma mental ålder...

Så du har kollat upp vilken plattform folk äger av spelet i fråga och sedan noterat hur pass mogen du tycker dem är?
Fascinerande!

Det är inte särskilt svårt att urskilja PC-elitisterna från mängden direkt.
En av dom vanligare kommentarerna från PC elitister på detta forumet är hur dåliga konsoller är på ditt och datt och att spelande tydligen är bättre när man gör det via en PC.
Sitta och hävda sig på det sättet gjorde man väl själv när man gick i låg o mellanstadiet kanske. Men när man växer upp inser man att folk spelar på det sätt dom tycker är roligast och det som passar bäst.

Medlem

Jag upptäckte att banan var upplåst ikväll när jag spelade lite, för några flanking routes i Rush imo, det var bara ett enda stort slaktande i mitten av banan typ. Hoppas jag gillar Conquest versionen av banan bättre


signatur

Game long and prosper

Medlem

ehhe varför hjälper inte folk sitt lag på muppetbox och puckstation ?
när jag lirar medig har jag alltid 1 kill och minst 10 death men blir endå den på servern som har mest poäng. Det är ju superlätt att fixa poäng som medic.

12
Skriv svar