Bäst och sämst under 2010 - vad tyckte du?

Medlem

Bäst
NHL 11
Som hockeyfantast kan man inte annat än gilla detta. Relativt "små" ändringar bortsett från ett väldigt efterlängtat tekningssystem, det är dock alla detaljer som gör spelet till en favorit!

Sämst
Just Cause 2
Ett spel som är hyllat på väldigt många plan men totalt tappade allt hos mig. Jag gillade ettan men uppföljaren var något av det tråkigaste jag lagt tid på, tyvärr.

Medlem
Skrivet av Havocado:

Shogun 2 Total War. Det kan nog få ta min Total War-oskuld, ser skoj ut, älskar Japan!

http://www.flickr.com/photos/24443965@N08/2383755421/

Fixa tidsmaskin så kan du förlora oskulden på mer än ett sätt i Japan bland samurajer


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Bäst: Mass effect 2, Red dead redemption
Sämst: Cod Black ops, Star wars Force unleashed 2

Medlem

Bäst: Call of Duty - Black Ops. Dedikerade servrar är tillbaka och större möjlighet till klanmatcher.

Sämst: Supreme Commander 2. De slaktade supreme och gjorde det så de skulle passa konsol. Skam!


signatur

| i7 i3770 3.5GHz | Corsair 8GB CL7 | Asus P8P77-V Pro | GTX 670 2GB | Corsair Vertex 4 SSD | Samsung 275T+ 27" 5ms | G19 | G3 | PC-360 |

Inaktiv

BÄST:
Alpha Protocol: Då kanske det ser "trasigt" är det verkligen roligt. Det är nog det enda spelet jag har spelat då ens val, och stil spelar roll. Jag är inne på min fjärde omgång och upptäcker fortfarande nya saker.

World of Warcraft - Cataclysm: World of Warcraft har fått ett rejält upplyft. Synd bara att pengarna svider...

Starcraft II: Personligen gillade jag inte original spelet. Men det som håller uppe detta är kampanjen och alla småval man gör, samt de finna "cut scenes."

OKEJ... MEN ÄNDÅ INTE:
Two Worlds II, Need for Speed: Hot Persuit, Black Ops, Medal of Honor, New Vegas...

SÄMST:
Resten...?


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Bäst

Mass Effect 2, väldigt snyggt men viktigaste av allt är hur bioware lyckas få med en i storyn, äntligen ett spel där valen verkligen spelar roll !

Sämst

FZ tävlingar som jag verkligen försökt vinna varje gång, men de som vinner förtjänar säkert det men skulle vara kul om man vann någon gång.

Medlem

Bäst

mass effect 2 den fantastiska sagan fortsatte och med nya kamrater att spela med

Warhammer 40k:chaos rising , med dess fantastiska singleplayer + episk musik och last stand mode är alltid kul.

Recettear: capitalism HOOO!!

BF: bad company 2: grym multiplayer många roliga timmar har man spelat det på

Sämst

World of warcraft:cataclysm, med en total sågning på allt vad originalitet och egna talent system heter så mörda denna expansion alla intressanta variationer , sen på max level då bjuder den inte på något nytt bara samma saker som förr med en 45min köer till dungeons och en 20 till pvp, denna expansion fick mig att lägga wow på hyllan för gått

Medlem

Bäst: StarCraft II
Sämst: Just Cause 2.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Bäst: Mass Effect 2 "Varför? - Otrolig bra story, gameplay, ljud och presentation".

Sämst: Call of Duty: Black Ops "Varför? - Treyarch fortsätter att smutsa ner det fina namnet Call of Duty".


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Bäst: Just Cause 2
- Riktigt snyggt, fantastiskt roligt och tillräckligt stort för att man aldrig skall tröttna. Varje gång jag startat Just Cause 2 under 2010 så har det kännts lika roligt som första gången jag spelade det.

Sämst: Bioshock 2
Efter de fösta "uppdragen" var det samma skit om och om igen för att driva fram den extremt ointressanta storyn. Bioshock 2 var ett hån mot ettan och en av de sämsta uppföljare jag någonsin spelat.

Medlem
Skrivet av matte89:

Sämst: Call of Duty: Black Ops "Varför? - Treyarch fortsätter att smutsa ner det fina namnet Call of Duty".

Fortsätter? Jag tyckte World At War var rätt bra. Modern Warfare 2 därimot gjorde ett magnefikt jobb med att smutsa ner Cod namnet.
Sen försökte faktiskt Treyarch ge spelarna det mesta i sin förra realease (dock var deras optimering urusel....hade de bara gjort något åt det så hade det nog kunnat få bättre betyg från mig åtminstone).


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

12
Skriv svar