FZ har utsett topp 20, men vad tycker du?

Medlem

Halo Reach såklart!


signatur

biltemakörv

Medlem

Minecraft, givetvis. Röstade dock på Gran Turismo 5. Och baserat på speltid så kniper nog Just Cause 2 tredjeplatsen.

Medlem

Red Dead Redemption är en självklar etta, följt av Mass Effect 2.

Medlem

rätt besviken på att inte Minecraft ligger på listan, tycker också det har utvecklat synen för indespel, samt vinner den för mig på antal speltimmar också

liten notis bara: http://www.pcgamer.com/2010/12/31/pc-gamer-uks-game-of-the-ye...


signatur

Intel kvadrubbelcore 400ghz, 6k interminne 10000mhz, 5yotabite hårdisk, Radeon 7770x6 10gb.

Quake-konnässsör
Skrivet av kaealy:
Skrivet av almblad:

Jag vet att "Demon's Souls" är inte så anpassat för den större publiken, men har ni inte tagit in det som ett förslag? Spelet är genialt! Kanske inte har den bästa storyn, men gameplay! Fick syrran att få ett sammanbrott bara på första banan!

Demon's souls släpptes väl ändå i en majoritet av världen under 2009? Eller syftar du på de sorgliga europerna som inte importerade den amerikanska eller asiatiska versionen( som hade engelskt tal och text)?

Spelet vann dessutom ett antal GOTY awards förra året på ett antal stora spelsidor.

Mer eller mindre. Eftersom Europa fick inte ta del utav det spelet fören 2010. Men fortfarande bra i Top, men skulle vilja ha diskussionen om Demon's souls kom upp som förslag, men isåfall kanske den kom upp 2009

Medlem
Medlem
Skrivet av Ludolf:

rätt besviken på att inte Minecraft ligger på listan, tycker också det har utvecklat synen för indespel, samt vinner den för mig på antal speltimmar också

liten notis bara: http://www.pcgamer.com/2010/12/31/pc-gamer-uks-game-of-the-ye...

¨

faktum är ju att minecraft bara är i beta än kan ju vara därför(men håller med om att det borde vara med)

Medlem

Super Meat Boy anyone?

Medlem

Minecraft, utan tvekan.

Medlem

Har bara spelat 3 av dessa spel

Jag njöt mest av GT5 (trots sina väldigt många missar).

Medlem

Av de spel jag har tagit mig tid att nöta i år så är Bad Company 2 det bästa. Jag kommer ihåg hur snuskigt impad jag blev första gången jag landade mitt i Port Valdez och kämpade mig fram i det vintriga landskapet med min squad bakom mig, en Klashnikov i händerna och det ljuva mullret av byggnader som rasade omkring mig. Jag ryste i hela kroppen och kude bara tänka på Band of Brothers. Multiplayern är den överlägset bästa genren har att erbjuda imo, stämningen och spänningen är på topp hela tiden!

Årets bästa singleplayer-upplevelse står Mass Effect 2 för, men jag har som sagt inte spelat Mafia 2, Red Dead eller Assassins Creed.

Medlem

* Mafia II
* World of Tanks
* Starcraft 2: WoL

BC2 och BO blev gamla jäkligt fort och förtjänar ingen plats i min lista.

Medlem

Min personliga topplista blir nog:
1) Mass Effect 2
2) Civilization 5
3) Red Dead Redemption
4) Gran Turismo 5
5) Starcraft 2

Medlem

till alla som har och kommer skriva minecraft

minecraft är nuvarande beta och alla vet väl att beta inte är spelet fullt ut eller?

Inaktiv

Jag kanske är tråkig men jag måste verkligen säga World of Warcraft: Cataclysm...

WoW har gått från ganska roligt till suveränt! Wings of Liberty och Red Dead Redemption är också kandidater för mig.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av Swedishguy32:

till alla som har och kommer skriva minecraft

minecraft är nuvarande beta och alla vet väl att beta inte är spelet fullt ut eller?

årets spel kan väll vara en beta?, sålänge alla som vill kan köpa det/spela det obegränsat så borde de gilla som ett spel, även om tillverkaren inte är helt nöjd med det än?


signatur

Intel kvadrubbelcore 400ghz, 6k interminne 10000mhz, 5yotabite hårdisk, Radeon 7770x6 10gb.

KoP
Medlem

1. RDR
2. ME 2
3. Alan Wake
4. Fallout NV
5. Just Cause 2

Medlem

minecraft är ju i beta än så det räknas inte till 2010

Medlem

Heavy rain! <3

Medlem

kommer knappt i håg vilka spel som har släpts i år


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Red Dead Redemption!

Medlem

Mass Effect 2 helt klart!

Jaq
Medlem

1. COD:Black Ops
2. Bad Company2

Medlem

BF:BC2?!?!?!? Men vad fan, människor.

Jag har ju inte spelat alla spel som finns i listan, t ex Mass Effect 2, som säkert är riktigt bra. Men mitt val blir ändå Fallout: New Vegas med Red Dead Redemption hack i häl.

Jag vet, jag vet. FO:NV = BUG FEST. Men jag hade aldrig riktigt de besvärliga buggarna folk snackade om. Så... det blir mitt val faktiskt.


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Varför fanns inte Halo Reach med?


signatur

Where one man falls,
another one stands.

Medlem

är det bara jag ,eller såg jag inte ens bc2 eller cod på listan men jag såg några dret spel som jag aldrig hört talas om förut?

Medlem

FIFA 11 helt klart!!

Inget av dem på listan...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

halo reach borde vara ett sedan brotherhood som tvåa

Medlem
123
Skriv svar