2011 - Året man klarar av Starcraft?

Medlem
2011 - Året man klarar av Starcraft?

Jag är en av dom som köpte första Starcraft på premiärdagen, när var detta, 1998? Enda sedan dess så har man aldrig riktigt klarat av hela singleplayer kampanjen. Multiplayer delen som varit det största intresset där. Men nu, några år senare så ska man klara av detta! Klarat av original och nöter Broodwar expansionen, nu på Terran kampagnen (Zerg kvar efter det).

Måste ju klara av ettan för att man ska få lira #Starcraft 2, som sitter och väntar så snällt på en.

Dock har man ju inte all tid i världen så det blir nån enstaka timma per vecka som man hinner lira, så det tar tid att klara av ett spel idag (Ingen mera 8 timmars maraton inte).

Har dessutom på detta shoppat några spel man funnit i Coop rea lådor, begagnade spel, Steam reor;

#Aliens VS Predator
#Bionic Commando
#F.E.A.R. Extraction Point
#F.E.A.R. Perseus Mandate
#F.E.A.R. 2: Project Origin
#Need for Speed: Carbon
#StarCraft II: Wings of Liberty
#Starship Troopers
#The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena
#Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction
#World In Conflict: Soviet Assault

Kommer man att hinna klara av samtliga spel 2011? Blir intressant o se
Kan läggas till att #Warcraft III: Reign of Chaos och #Warcraft III: Frozen Throne har inte singleplayer klarats av heller.

Vad ska man ta efter Starcraft tycker ni?

#blogg


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Inaktiv
2011 - Året man klarar av Starcraft?

Älskade starship troopers när jag skaffade det, tror det var någon gång back in '07. Nu har man ju sett bättre spel, men värt att lira en gång, helt klart. Säger väl samma sak om AVP, kul första gången, sen bleh. Själv väntar jag på Conviction, beställde det förra veckan, så får se hur det blir.

Medlem

F.E.A.R.-spelen lär du ha skoj med

Medlem

Jag lyckades aldrig klara varken Starcraft eller expansionen Broodwars. Hade tydligen för dålig taktik för jag åkte jämt på smisk
Blir nästan lite sugen på att göra ett nytt försök, om jag hittar boxen.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

1
Skriv svar