Vinn exklusivt material till både WoW och StarCraft II

Redaktör
Ponny
Vinn exklusivt material till både WoW och StarCraft II

Ett litet kort med exklusiva koder till såväl World of Warcraft som StarCraft II landade på mitt bord. Koderna ger dig bland annat tillgång till Battle.net-porträtt föreställande Murloc Marine och ett charmigt litet husdjur till WoW i form av Deathy. Det är sötnosen på bilden nedanför.

Hur gör du för att vinna? Mycket enkelt. Svara med högst 20 ord i kommentatorsfältet och motivera varför just du skulle vara ett utmärkt husdjur i WoW. Du har till midnatt på dig och efter att ha granskat svaren (mycket subjektivt ska tilläggas) kommer jag att tillkänna ge en vinnare i morgon eftermiddag.

[ia=24321; large]

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Vinn exklusivt material till både WoW och StarCraft II

Därför att jag helt enkelt är för kass för att på eget bevåg låsa upp liknande bonusar som finns ingame


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Är alldeles för nära achievment i min pet samling behöver något enstaka till och billiga är dem inte


signatur
Medlem

För att jag alltid velat men inte haft råd att åka till Blizzcon och jag behöver en liten drake vid min sida.

Medlem

Exklusiv, trofast, lagom sötful och får plats i stallet där du glömt resten av alla dina 49 pets.

Medlem

För att min helt underbara lil'Deathwing behöver en likasinnande kamrat...Dom andra rackarna kan vara så elaka

Medlem

Mina äventyr är inget för en mesig vanlig murloc! Ibland blir det dock ensamt utan en liten krabat vid sidan...

Medlem
Citat:

motivera varför just du skulle vara ett utmärkt husdjur i WoW

För att jag är en bra lyssnare och även kan ge tröst och kramar. Som en levande teddy typ.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

jag fyller år om 5 dagar så det vore najs med en ny kompanjon

Medlem

Lagom rolig, skulle ta varje tillfälle i akt att slå på Lil'KT och de andra små krabaterna.

Medlem

Skulle vara roligt och kunna känna sig lite speciell när man inte har achievments eller gear för att kunna visa upp sig.

1
Skriv svar