Ny ägande ringsignal

Flakmonkey
Ny ägande ringsignal

Likt det mesta här i livet så är ringsignaler något man lätt tröttnar på, hur bra de än må vara. Igår kom jag på att jag hade tröttnat på min egen och fixade en ny som är lika nördig som den är bra - enligt mina egna öron då förstås. Huruvida du gillar den kan du ju komma fram till genom att lyssna på snutten här nedan.

#blogg

Medlem
Ny ägande ringsignal

Själv har jag introt från Megaman 2 som ringsignal

Så mycket bra 8bits-låtar från Megaman serien så att det inte är sant...

Och här är min.
Redigerad*

Efter ett halvår med samma signal var det dags att byta men jag behåller Golden sun.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Megaman-musik är aldrig fel.

Inaktiv

Själv skulle jag nog ta något mer underground men samtidigt förbannat bra så folk verkligen får tänka efter riktigt noga innan dom listar ut vad det är för spelmusik. Tycker det är ett evigt tjat om megamannen och dess soundtrack. Liksom finns så mycket bättre sountrack imo


signatur

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!

Flakmonkey

Jao visst kan det bli mer underground, får väl bli det nästa gång helt enkelt. Man tröttnar ju som sagt på sin ringsignal efter ett tag, hur bra den än är ^^

1
Skriv svar