Många idéer för Red Dead-uppföljare

Robot
Många idéer för Red Dead-uppföljare

Rockstar vägrar bekräfta uppföljare men säger att det inte råder någon brist på idéer.

#red-dead-redemption


Medlem
Många idéer för Red Dead-uppföljare

Ja, jag skulle inte klaga över en uppföljare iaf

Medlem

Skulle vara kul med hans son som reser uppåt till nån storstad eller något liknande.

Inaktiv

Bra spel - Ja!
Årets spel - Verkligen inte!

Självfallet vill man se en uppföljare. Skulle kanske kunna utspela sig när Marston drog runt med sitt banditgäng?


signatur

War never changes.

Medlem

Årets skräp kanske...

Har bara en grej åt de, mindre buggar.

Medlem

Kung spel! Skulle inte klaga på mer av samma :>!

Medlem

En uppföljare som tar vid precis då redemption slutade hade varit fint, dock andra städer eller land - utan zombies

Medlem

skulle gilla om det kom till pc

Medlem

Ge oss ett nytt Red Dead Redemption spel! Kommer sälja som smör i solsken!

Medlem

inbördeskrig hade varigt skoj

Medlem

Känns som bilar kommer tebaka, till slute blir det som vanliga GTA löl!


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem
Skrivet av krqkan:

inbördeskrig hade varigt skoj

+1


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

Medlem

TIllbaks till början av 1800-talet vore nått eller inbördeskriget. Finns hur mycket som helst man kan göra både nya DLC och uppföljare. Till PC också plz!

Roligare med gamla vapen en att alla använder Auto-pistol och dynamti hela tiden i multiplayer.
Pill och både till indianer och ta skalper vore nått

Medlem

Fanns det en PC version hade det förtjänat priserna det vunnit. Skäms på R*


signatur

Jag är numera långhårig enbart i sinnet.

Medlem

"Rockstar har varit vaga i sina uttalanden," Var har de postat detta uttalanden källa?
Det är synd att de har inga planer på att släppa den Till PC. Var det många som sparkades i Rockstar studios ?
Om ja då behöver de hyra mer folk. Vad jag vill se är att de utvecklar spel till PC och sluta göra skit konsol spel.
En western shooter ska spelas med tangentbord och mus och Pc plattform är bäst.

Avstängd
Skrivet av Bonik:

"Det är synd att de har inga planer på att släppa den Till PC. Var det många som sparkades i Rockstar studios ?
Om ja då behöver de hyra mer folk. Vad jag vill se är att de utvecklar spel till PC och sluta göra skit konsol spel.
En western shooter ska spelas med tangentbord och mus och Pc plattform är bäst.

Oj så fel man kan ha. Skitspel? Verkligen inte! Detta spel passar bäst på konsol eftersom det är både lättare o skönare med kontroll.

Medlem

kanske lite mer lucky luke med kavalleriet, indianer och nybyggare?

Uppföljare, nej tack! Jag vill ha GTA V!

Medlem
Skrivet av KrejzY:
Skrivet av Bonik:

"Det är synd att de har inga planer på att släppa den Till PC. Var det många som sparkades i Rockstar studios ?
Om ja då behöver de hyra mer folk. Vad jag vill se är att de utvecklar spel till PC och sluta göra skit konsol spel.
En western shooter ska spelas med tangentbord och mus och Pc plattform är bäst.

Oj så fel man kan ha. Skitspel? Verkligen inte! Detta spel passar bäst på konsol eftersom det är både lättare o skönare med kontroll.

Så man kan inte spela på PC med en handkontroll

Medlem

Många bittra poster följer varje nyhet angående Red Dead numera.

Jag hade helst sett att huvudkaraktären var Landon Ricketts i sina yngre dagar.
Jag ser också helst inte att man spelar som Jack Marston.

Medlem

Jag tycker spelet är helt ok, även om jag tröttnat en del på sk "sandlådespel". Det blir oftast en bättre story av ett linjärt spel och man får en bättre känsla av att man faktiskt åstadkommer lite "progress". Det funkade bättre i GTA4 där man kunde slököra med stereon på om man inte var supermotiverad till ett nytt uppdrag. Sen tycker jag kontrollerna när man ska köra fordon samtidigt som man ska skjuta på något annat rörligt är allt annat än bra. Men vad tusan, ge oss en uppföljare. Jag behöver ju tvunget inte köpa det...:-P

Medlem

@UltimateForLife

Varför inte både? det är ju Rockstar North som gör GTA och San Diego som gör Red dead, så de kan göra 2 samtidigt ;=)

@krqkan

Aha, trodde Rockstar North har gjort båda (gissar på de bara hjälpt till lite för det står på Wikipedia).

Men vad än som, hoppas verkligen inte att de "slöjobbar" med GTA V bara för RDR2.

Medlem

En prequel kanske hade varit något?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Prequel eller något satt tidigare i historien är väl det enda som skulle funka? Vilda västern hade ju tagit slut 1914 eller när det nu var spelet slutade.

Medlem

nice men den här gången vill jag kunna välja vem jag litar på och inte ledas av storyn med vem som vill döda mig och inte.
och sluta klaga över pc och konsol det går att köra med både handkontroll och mus / tangentbord på båda delarna


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem
Skrivet av bjosarn:

En prequel kanske hade varit något?

+1

Inaktiv

Skulle inte tacka nej direkt!

Medlem

Såg nyligen filmen "För en handfull dollar", och blev väldigt sugen på ett västernspel. Har ej klarat av Red Dead Redemption ännu, men skulle gärna se en uppföljare.
Helst med lite bättre strukturerade mini-quests och en väldigt välskriven huvudstory. De kanske borde snegla lite på hur Assassins Creed serien utvecklats

Medlem
Skrivet av KrejzY:
Skrivet av Bonik:

"Det är synd att de har inga planer på att släppa den Till PC. Var det många som sparkades i Rockstar studios ?
Om ja då behöver de hyra mer folk. Vad jag vill se är att de utvecklar spel till PC och sluta göra skit konsol spel.
En western shooter ska spelas med tangentbord och mus och Pc plattform är bäst.

Oj så fel man kan ha. Skitspel? Verkligen inte! Detta spel passar bäst på konsol eftersom det är både lättare o skönare med kontroll.

Ja om man gillar uppskalad 720p upplösning och huvudvärken som följer så är konsol perfekt.

Spelet var dock underhållande, men kändes lite... tunt av någon anledning fastän där va väldigt mycket att göra.

12
Skriv svar