Rift får släppdatum

Robot
Rift får släppdatum

I början av mars släpps det massiva onlinerollspelet Rift till en butik nära dig.

#trion, #rift


Medlem
Rift får släppdatum

Va med på senaste Beta 3 eventet och det va riktigt trevligt.


signatur

Im a First Person Killer

gnu
Medlem
Medlem
Skrivet av gnu:

tidigt 2012?

8)


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av gnu:

tidigt 2012?

Detta ifrån Deras egna sida.

Redwood Shores, Calif. – December 1, 2010 – Trion Worlds, a global developer and publisher of premium online games, announced today it has signed a multi-year agreement with Ubisoft for retail distribution of RIFT™ in, France, Benelux, Germany, Austria, Switzerland and Nordics. The highly-anticipated MMORPG RIFT is scheduled to launch worldwide in early 2011

Medlem

Spelet lånar väldigt mycket från spel där ute och försöker igentligen inte skapa någonting nytt, bara förbättra det som redan finns. Vilket i sig verkar riktigt bra, jag är nöjd med spelet sofar och lekt alla 3 betorna.

Skall bli kul och se hur mer höglevlat blir

Medlem

Extremt viktigt att påpeka.

Det är MYCKET billigare att beställa på deras sida.
Jag beställde precis Collectors ifrån sidan och betalade 415:- ( detta för att man betalar i USD ) medans webhallen tar 899:-

Viktigt att tänka på då är att det är en digital kopia så man får inte det andra roliga man får med collectors som t.ex "8GB USB-minne med Rift-loggan, soundtrack med 17 låtar, musmatta från SteelSeries med Rift-motiv och en tjusig liten bok med fem berättelser i serieform."

Medlem

Ny info kom precis.

RIFT
Trion Worlds, a global publisher and developer of premium online games, today announced that the upcoming MMORPG Rift™ is scheduled to launch in North America on March 1st and in Europe on March 4th. Today also marks the start of the game’s pre-order program through both digital and retail channels.

Medlem

Spelade senaste Beta 3 och jag blev helt såld på spelet. Jag har förbokat det

Medlem

Fick en betanyckel för två dagar sen som jag inte kommer utnyttja. Nån som vill ha?

Kl 11:13 fick jag första svaret, har givit bort den till den personen.

Medlem

En till löjlig fantasy MMO med för stora vapen och dålig grafik? Hur många finns det nu? 500?

Medlem
Skrivet av dalle:

Fick en betanyckel för två dagar sen som jag inte kommer utnyttja. Nån som vill ha?

Jag tar gärna den om det är så att den är Vip! Har redan en ordinarie hehe.

Medlem

Om man vill spara pengar bör man göra om lezek tipsar om: köpa en digital NAversion då man betalar i dollar.
Man kan sedan bara byta till en EU server, om jag förstår det rätt, ändå.

Hade liksom många andra riktigt kul i beta 3.

BTD
Medlem

körde oxå beta 3. blev helt såld. gjorde en preorder på deras sida så nu är man garanterad i kommande betorna.

Medlem

ännu ett spel för folk utan liv

Medlem

wow klon med warhammer tendenser.. spelade betan och brydde mig inte ens att logga in dag 3.. enformigt och linjärt är bara förnamnet.. dessutom var iaf grafikmotorn i betan kass..
äger både wow och war redan och spelar inget av dom då jag tröttnat.. så varför skulle jag vilja ha en kombo av dom.. som dessutom surar runt på 20fps på medium settings trots 6gb ram och gtx med 2,4gb nej inget för mig..

gillar man både warhammer och wow kanske det är skitskoj..


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem

Hade beta till spelet, fyfan så tråkigt det var , serisöt.

Det är sp jävla likt WOW, Lotro, kan de inte tänka något nytt?
allting var mest, blää.
stelt och såg grå daskigt ut

Medlem

LOL! @ alla haters, har ni ens spelat upp en char till max lvl. Tror knappast det, och vaddå inget nytt? Pfff....

1
Skriv svar