Medlem
Erepublik

Tjena jag vill bara tipsa om spelet Erepublik

Erepublik går (i stort sett) ut på att göra vad man vill. Starta företag, starta krig mot andra länder (vi har till exempel erövrat tre regioner från tyskland och så äger vi alla danmarks regioner), bli invald till riksdagen eller rent av bli president.

Om du inte är den som tycker att politik (som är en stor del av erepublik) är intressant så kan du gå med i försvaret och kriga för eSverige (Krig är en lika stor del) eller så kan du starta företag och bli en av eVärldens rikaste personer.

Om du börjar spela och behöver hjälp eller bara vill prata med en erfaren spelare så har vi ett forum [http://erepublik.se/index.php] och en IRC kanal på quakenet #erepublik.se. Det finns även en direkt länk till IRC kanalen på forumet.

[inga ref-länkar i forumet] -fz mod

Hoppas vi ses i spelet
Om det är något så kontakta mig heter intyala i spelet också

Medlem

Jupp, bra skit.

Ska bli spännande att se vad som händer om Phoenix alliansen spricker, hoppas på mycket kaos och krig. Skulle bli skönt att sälja av mitt lager pansarvagnar. Behöver köpa ett nytt hus. =P

Medlem

Igår var det presidentval och Valnad vann (detta är hans tredje månad som preisdent), så jag gissar på att eSveige kommer gå mycket längre in i europa denna månad.

Idag har också någon startat uppror i två av våra regioner som från början tillhörde Norge och Danmark. (Detta kan betyda att det kommer ett jätte slag ikväll men än är inget säkert)

Medlem

Tyvärr så kom det inget stort slag. Men vi vann i alla fall över de två upproren

Medlem

Under natten och dagen har det idag rasat ett stort resistance war i Svealand som vi nu försöker att frita från Litauen som har haft eSverige under kontroll de senaste månaderna, vinner vi striden talar det mesta för att vi får en kongress och blir bättre rustade för att kunna fortsätta kriget. Litauen styr norden som tyranner, de tror att de har rätten och friheten att leva på vår mark och ta våra surt förvärvade skattepengar.

Asgard som vår allians heter har haft det tufft, men vi ser ljuset i tunneln och fortsätter kämpa! Jussi Jernkuuk är vår president och han styr med järnhand, men de svenska trupperna behöver fler soldater som krigar och slåss för vårt land

Supreme Commander of Asgard // Wolf Heinrich von Helldorf
Commander of TSM-Munin // FuzzX

ekonomi, politik, krig. Välj vad du vill göra!
www.erepublik.com bli eSvensk medborgare! Vi hjälper dig att komma igång!

1
Skriv svar