En miljon World of Tanks-registreringar

Robot
En miljon World of Tanks-registreringar

Ryssarna på Wargaming slår antagligen klackarna i taket av förnöjsamhet av att antalet registrerade konton dubblerats på bara två månader.

#wargaming, #world-of-tanks


Medlem
En miljon World of Tanks-registreringar

Coolt, men jag har lagt av då soft wipen och fortsatt brist på balans gör det tråkigt att spela...

Medlem

Det är ju i beta-stadiet av en anledning. Balans kommer nog.

Medlem

Tyvärr är det dock inget spel jag lär spela alls när det går live... då man upplevt mycket redan i betan, och att lägga pengar på detta spel kommer jag inte alls göra

Medlem

Ni som lagt av, skicka gärna er beta nyckel till mig, jag tar gärna över.


signatur

Det var inte jag...

Medlem
Skrivet av NeoOhm:

Ni som lagt av, skicka gärna er beta nyckel till mig, jag tar gärna över.

finns gratisnycklar på shattredcrystal.com bara lägga i kundvagnen o så kommer den på mailen

Medlem
Medlem

Kul spel i lagom dos, men vad jag har upplevt i betan är att vill man komma någonstans så är det premium account som gäller.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Kör det varje dag, lika skoj fortfarande
Kommer köpa premium konto när det släpps.
Klart värt det.


signatur

Jäh!

Medlem

Undrade först varför VD'n tackade wheel of time fans =/

Om någon slutar så skicka gärna betanyckeln, skulle inte ha ngt emot att testa detta!

Medlem

Kostar ju inget att spela om man inte vill ha guld som man kan köpa vissa fördelar för.

OML
Medlem

Man får förövrigt 150 guld varje dag och när man har 2500 kan man köpa ett premium acc i en månad och när månaden är slut så har man guld nog att köpa ett nytt samt lite guld över så man behöver aldrig betala om man inte vill.

Medlem
Skrivet av OML:

Man får förövrigt 150 guld varje dag och när man har 2500 kan man köpa ett premium acc i en månad och när månaden är slut så har man guld nog att köpa ett nytt samt lite guld över så man behöver aldrig betala om man inte vill.

Fast det gäller väl bra under beta-perioden.
När det släpps officiellt så får du inget guld.
Då får du köpa det.


signatur

Jäh!

OML
Medlem
Skrivet av Chrester:

Fast det gäller väl bra under beta-perioden.
När det släpps officiellt så får du inget guld.
Då får du köpa det.

Jag vet faktiskt inte. Jag har hur som helst samlat ihop 15.000 guld som grund som jag har ifall det skulle bli så, det bör räcka i ungefär 6 månader.

Medlem
Skrivet av OML:
Skrivet av Chrester:

Fast det gäller väl bra under beta-perioden.
När det släpps officiellt så får du inget guld.
Då får du köpa det.

Jag vet faktiskt inte. Jag har hur som helst samlat ihop 15.000 guld som grund som jag har ifall det skulle bli så, det bör räcka i ungefär 6 månader.

Antagligen inte. Är det som alla andra spel som så förlorar du de när spelet lämnar beta stadiet. Tror inte detta är annorlunda.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

OML
Medlem

Det är väl bara att vänta och se, men ifall det skulle vara så att jag får behålla dem så har jag det alternativet öppet.

Medlem

Hmm....tror aboslut inte att du får ha kvar något från beta perioden när det blir release.

Medlem

Nix, guldet får du inte behålla.
Det är endast under betan som vi testare får det för att komma upp snabbare så vi kan testa allt.
Det är deras levebröd att dom ska sälja guld till dig för riktiga pengar.

Medlem
Skrivet av OML:
Skrivet av Chrester:

Fast det gäller väl bra under beta-perioden.
När det släpps officiellt så får du inget guld.
Då får du köpa det.

Jag vet faktiskt inte. Jag har hur som helst samlat ihop 15.000 guld som grund som jag har ifall det skulle bli så, det bör räcka i ungefär 6 månader.

Du kommer inte behålla något efter beta-stadiet. Ganska självklart att du inte skulle få ha något kvar, varför ska du ha sådant försprång från dem som inte har spelat betan och köper spelet i butik?

OML
Medlem
Skrivet av corporaln0ll:

Du kommer inte behålla något efter beta-stadiet. Ganska självklart att du inte skulle få ha något kvar, varför ska du ha sådant försprång från dem som inte har spelat betan och köper spelet i butik?

Ingen kommer att köpa det i butik då det kommer att vara ett gratis online spel som det är fritt att använda guld i eller inte.

I t.ex. CoHo (company of heroes online) så kommer de som spelat under betan att få ha kvar sitt "försprång".

Jag har dock hört rykten om en närliggande wipe på WoT men jag har ingen fakta, det kan mycket väl vara som ni säger.

Medlem

1 miljon registreringar kanske, men max 10000 som fortfarande spelar skiten,.


signatur
Medlem

Lirar detta varje dag

Medlem
Skrivet av cammo:

1 miljon registreringar kanske, men max 10000 som fortfarande spelar skiten,.

Skiten?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar