Mustiga mellansekvenser från The Old Republic

Robot
Mustiga mellansekvenser från The Old Republic

I Biowares Star Wars: The Old Republic utlovas alla möjliga former av mellansekvenser. Låt vårt arkiv bjuda på två av dem.

#bioware, #star-wars-the-old-republic


Inaktiv
Mustiga mellansekvenser från The Old Republic

Kommer bli ett sant nöje att få spela Swtor.
Gillar skarpt att dom har samma dialog funktion som i Mass effect.


signatur

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!

Medlem

Tycker det är snygg grafik, dock inte tilltalande för min del.
Jag såg fram emot detta tidigare, men efter fler års besvikelser på diverse mmorpg har jag mycket små förväntningar.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Grafiken är inte dålig, men inte skitbra. Jag tycker den är helt okej. Kommer låta gameplay avgöra mitt betyg.

Tycker om vad jag ser i alla fall!

Medlem

Tycker mig känna igen mocap-rörelserna från Mass Effect i den andra filmen först det där med att han sitter som Aria i Club Afterlife, och när hon slår honom och han håller sig för näsan sådär. Inte för att det gör något då. Det är bra mycket bättre än när karaktärerna bara står och stirrar på varandra.

Medlem

jag va jättetaggad på detta spelet innan jag började se gameplay videos från det.. stelt som fan och ganska märkligt.. 2 personer som står och turas om att skjuta på varandra? det enda som skulle rädda detta för mig är om man får ritualmörda JarJar binks..


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem

ge mig ett KOTOR 3 i stället

Medlem
Skrivet av shaitan:

jag va jättetaggad på detta spelet innan jag började se gameplay videos från det.. stelt som fan och ganska märkligt.. 2 personer som står och turas om att skjuta på varandra? det enda som skulle rädda detta för mig är om man får ritualmörda JarJar binks..

.. fast det blir juh inte riktigt så eftersom det inte finns någon autoattack. Gör du inget så gör inte din avatar något. Så det blir lite mer att göra än i wow, men utan hela combogrejen dom försökte med i Age of Conan - tror och hoppas det blir helnajs.

Inaktiv
Skrivet av Marcon:

ge mig ett KOTOR 3 i stället

Jag tycker att det är mer intressant att av nästan alla filmer är alla "cutscenes" istället för gameplay.

Och, efter att ha spelat (nästan) igenom Mass Effect har jag bestämt mig att detta INTE blir något köp.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

1
Skriv svar