Medlem
Dött forum?

Jag brukar komma in här lite då och då och kolla i forumet. Men det skrivs ju ingenting. Den 10:e topicen uppifrån och ner kan vara 3 månader gammal :S

Kanske inte många medlemmar på sidan?

Eller vågar ni inte skriva?

Medlem

Skulle tro att många är medlem men precis som jag bara skriver kommentarer på spelnyheterna etc

Medlem

Det är många trådar som är långlivade, därför blir det inte lika många nya som på en del andra forum där varje tråd innehåller 3-4 poster.

Medlem

Jodå. Det lever och frodas som en annan jästinfektion.


signatur

Dryg och bitter.

Medlem

efter fz sidan ändrats har forumet tycker jag det skrivs mindre faktiskt vet ej varför. Men det verkar ändras ny tycker jag


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Dött? Tycker att forumet är väldigt aktivt.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jag har lite annat som tar väldigt mycket tid just nu, men när den är klar ska jag posta som aldrig förr!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

MFC
Medlem

Jag väntar på nya forumet ffs


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av MFC:

Jag väntar på nya forumet ffs

vadå, är du rädd för att posthuntandet nollställs?


signatur

thank you, come again

Medlem

tycker aktiviteten gått ner ganska kraftigt sedan ialf 2009


signatur

Suup homie

Medlem

same ,same enligt mig.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Jag tycker det känns mer dött för varje år som går, fast och andra sidan är jag själv inte lika aktiv heller.

Minns hur gött det var på den tiden MccBolan startade sina härliga trådar

Medlem

Inga trådar som passar mig riktigt.. har också börjat skriva massa på Flashback.

Fan, har jag 1831 inlägg? Det trodde jag inte.


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av Brain:

Inga trådar som passar mig riktigt.. har också börjat skriva massa på Flashback.

Fan, har jag 1831 inlägg? Det trodde jag inte.

Tror det blev någon bugg då de installerade något nytt forum så de kunde byta över eller hur det nu än var, och därför fick alla mer inlägg än vad man har. Jag har nämligen inte 3000 inlägg.

Jag tycker forumet's har blivit mycket oaktivt, speciellt efter nya designen kom.

Idag har jag varit medlem i tre år!

Skrivet av Siken:

Idag har jag varit medlem i tre år!

Smällkaramell och hallonglass till dig din jubelar:)


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

MFC
Medlem
Skrivet av huxflux:
Skrivet av MFC:

Jag väntar på nya forumet ffs

vadå, är du rädd för att posthuntandet nollställs?

nop, tycker bara att löftet om ett nytt forum börjar bli som väntan på DNF...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av Siken:

Idag har jag varit medlem i tre år!

Smällkaramell och hallonglass till dig din jubelar:)

Det är ju klart, han tog ett vinnande concept (mig) och gjorde en egen version på det . . .

Extra hallonsås till glassen till siken.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Antikvitet
Skrivet av MFC:
Skrivet av huxflux:
Skrivet av MFC:

Jag väntar på nya forumet ffs

vadå, är du rädd för att posthuntandet nollställs?

nop, tycker bara att löftet om ett nytt forum börjar bli som väntan på DNF...

Det är inte långt bort, jag lovar.

Designen är spikad, den är omgjord till html/css och nu sitter vi och bygger in logiken.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Skrivet av John:

Designen är spikad, den är omgjord till html/css och nu sitter vi och bygger in logiken.

Trevliga nyheter!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Heller färre och mer kvalitativa inlägg än t ex PC Gamers forum där folk spammar all möjlig skit (förlåt PCG, men så är det). Ta en titt bara, minst hälften är post hunting spam och personliga påhopp.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Laxen:
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av Siken:

Idag har jag varit medlem i tre år!

Smällkaramell och hallonglass till dig din jubelar:)

Det är ju klart, han tog ett vinnande concept (mig) och gjorde en egen version på det . . .

Extra hallonsås till glassen till siken.

Kan ju vara så att jag tog ett förlorande koncept och gjorde det till ett vinnande också 8).

Nej, skämt åtsido. T.ex är jag oaktivare, detta att jag inte orkar logga in, utan läser mest bara nyheterna. Sen så gillar jag inte att då man postar så laddar den, men man kan lika gärna uppdatera sidan efter ett tag manuellt för att se sina inlägg.

Medlem

För min del är det för att forumet inte uppdaterats med resten av sidan. Känns liksom... "neej, inte den gamla sidan - igen"


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Dött helt klart. Knappt någon som provocerar längre. Vart tog alla härliga provokatörer vägen? (Bjosarn eller Nestor räknas inte )

Medlem

Jo. Som om ingen vågar skriva eller nåt. Däremot har jag inget att säga så jag bidrar väl med inaktiviteten på sidan.

Och hårdvaruväg väljer jag hellre sweclockers.
Men mer skrivande angående spel tycker jag !

Nån skrev där uppe att trådarna istället är långlivade.
Jo, det kanske de är. Men fortfarande inte några nya frågor eller liknande som ställs. Aldrig hittar jag längre nån tråd som jag tycker är intressant (förutom äldre då).

Skärpning. Fram med snacket ni som har något att säga ^^

Medlem

så här går det när jag inte kollar/skriver flera gången om dagen :>

skärpning Ice!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Skriver bara om jag har något att tillföra


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

ser det som mer städat men inte dött oh no no.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

man jagade iväg de stora provokatörerna


signatur

thank you, come again

Medlem
Skrivet av Fargo:

Dött helt klart. Knappt någon som provocerar längre. Vart tog alla härliga provokatörer vägen? (Bjosarn eller Nestor räknas inte )

Vänta du bara :crazy:


signatur

Dryg och bitter.

Medlem

Meh. Tänk på det gamla ordspråket, fast i modern tappning: "Väck inte det troll som sover."


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

123
Skriv svar