S: Call of Duty - Black Ops *PC*

Medlem
S: Call of Duty - Black Ops *PC*

Tröttnade på skiten, men vet hur populärt spelet är.

I behov av lite stålar så säljer jag nu mitt spel som jag inköpte för ca 3 veckor sedan.

Pris: 279:-

Edit, pc version och inte bunden till steam, köpt i affär.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Till PC eller?


signatur

Videomupp

Medlem

Om du säljer det till PC så är det nog bundet till ditt steamkonto och kan därför inte aktiveras på någon annans konto. Så att sälja det går nog inte.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Miss av mig. Detta är till PC. Och det är inte steamversion. Så den är inte bunden till mitt konto på steam, med nyckeln kan den aktiveras via steam och installeras.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Så ni kom bara in för att trolla/daska mig på fingrarna? Inte intresserade av att köpa med andra ord, fan går ni in i min tråd i sådana fall...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Fritt land


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Finns ju också sånt som heter regler, lär dig de.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Är det förbjudet att skydda andra från att bli lurade?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Varför skulle de bli lurade?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

För när du väl knutit koden till ett konto så kan du inte göra något annat än att sälja hela kontot, nyckeln är i princip värdelös utan ditt konto.

Medlem

Helt säker på det?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

1
Skriv svar