eak
Medlem
Vietnam

Ja då har man spelat det i en halvtimma nu.
Lite rörig nu när gubbarna bytt utseende så man måste lära ögonen att se dom nya modellerna men det verkar ha gått bra.

Inga unlocks tydligen man har visst allt från början.

Dendär pansarvagns musiken har jag ingen aning hur den funkar. Har ju inte fått någon manual precis.

Hyddorna verkar ju inte ens gå att förstöra. Iallafall inte med maskin geväret på tanksen.

Medlem

Det är lite synd att det inte finns unlocks.

eak
Medlem

Ja det tycker jag också. Blev lite förvånad.
Musiken i tanksen var tydligen music i sound options som jag alltid släcker av i alla spel. Men aktiverade det lite nu för skojs skull.

Medlem

För att få musik i tanks så måste du ha inställningen carRadio satt till 1 i din GameSettings.ini. Du hittar den under "My Documents/BFBC2".

Unlock kan du få om du startar en ny karaktär, något jag kallar för riktig Hardcore (approve by Schwarzenegger).

Hyddor går att förstör med storpickan och granater/raketer i alla fall. Kulsprutan och alla vapen kan åtminstonne skjuta igenom hyddornas väggar.

Annars ett mycket bra spel i mina ögon, har skrivit mina kommentarer på Sweclockers så jag skall inte upprepa mig här. Men jag säger bara, ge det en chans. Efter några timmar är du fast

Om ni spelar på våra servrar får ni gärna kommentera dem och ge förslag till förbättringar också.

God Jul alla!

Medlem

Vart är alla helikoptrar och fordon?
Spelet verkar endast bestå av soldatstrid?

Medlem

Vietnam var bortkastade pengar. :evil:


signatur
Medlem

Trodde jag skulle få någon form av revival av BF-vietnam "den äldre", men icke

Medlem

CHOPPERS!! CHOPPERS!!

Medlem
Skrivet av Max3er:

Vart är alla helikoptrar och fordon?
Spelet verkar endast bestå av soldatstrid?

det är ju det som är skoj! Infantry only <3

Medlem
Skrivet av LurkerGaat:
Skrivet av Max3er:

Vart är alla helikoptrar och fordon?
Spelet verkar endast bestå av soldatstrid?

det är ju det som är skoj! Infantry only <3

Nog för att flyga EN helikopter (på EN bana) i ca 30sek för att sedan bli nedskjuten. Då kunde man plocka bort den typ av valmöjlighet direkt istället för att göra spelare besvikna. Man ska ju ändå ge spelare en valmöjlighet att strida till fots eller använda (vad som har gjort BF framgångsrikt) fordon i en rimlig utsträckning som bidrar till ett roligt spel.. Inte en upprepning i ny förpackning.

Medlem

Vi får inte glömma att de klassiska helikoptrarna representerar vietnamkriget

Medlem

Tycker själv Vietnam är riktigt kul. Det är close-up och intensivt.

Dock,
Helikoptrarna tål uruselt lite
Stör mig som fan på att det ibland är bra bökigt att ta sig fram med pansarvagnen för att allt inte går att förstöra. Speciellt på banan "Phu Bai" flagga C i conquest läget. De där jävla bryggorna går inte att ta sig fram över. Att attackera med pansarvagn där är lika dumt som att äta på sin egen hand.

Medlem
Skrivet av Fluffo:

Tycker själv Vietnam är riktigt kul. Det är close-up och intensivt.

Dock,
Helikoptrarna tål uruselt lite
Stör mig som fan på att det ibland är bra bökigt att ta sig fram med pansarvagnen för att allt inte går att förstöra. Speciellt på banan "Phu Bai" flagga C i conquest läget. De där jävla bryggorna går inte att ta sig fram över. Att attackera med pansarvagn där är lika dumt som att äta på sin egen hand.

Håller med helt. Det är skitroliga banor för INF men fordonen känns som dem slängde med för att det är ett måste, inte för att de behövs eller är vidare praktiska i de flesta lägena.

Gnäller inget nämnvärt då det inte handlar om några större summor och paketet är faktiskt kul i stora hela. Men visst känner man sig lite snopen när man trodde att fordonen skulle iaf vara till någon nytta, de få som finns dvs.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Spelet känns "kort" för att man får ju alla vapen direkt, hade man fått ett vapen och sen behöva låsa upp de andra hade allt känns mycket längre.

Annars är det skit kul:D


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

1
Skriv svar