Rykte: Föregångare till Modern Warfare på väg?

Robot
Rykte: Föregångare till Modern Warfare på väg?

Infinity Wards hyllade Call of Duty: Modern Warfare ryktas få en föregångare - av "nya" Infinity Wards.

#infinity-ward, #call-of-duty-modern-warfare-2, #call-of-duty-4-modern-warfare, #call-of-duty-black-ops, #gears-of-war-3


AW8
Medlem
Rykte: Föregångare till Modern Warfare på väg?

Call of Duty: Ghostfence


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Är nästa CoD spel som MW1/andra värdskriget så kanske det blir ett köp.

Blir det som MW2/fail ops så kan de dra åt helvete.

Medlem

Nej tack, blev riktigt less på black ops gammla och omoderna motor. Nästa COD blir då dom byggt sig en ny motor.

Medlem

Nej tack, håller mig till Black Ops!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Om de gör något som liknar Cod 2 eller cod 4 så kan jag tänka mig att köpa. Alldeles för mycket bullshit som håller på i Mw2 och BO för att det ska vara bra...

Medlem

Seriöst, ett till spel med urgammal motor? Roliga spel jovisst, men vafan, samma motor fortfarande..


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Nu kanske det inte är så här det fungerar men med de åtskilliga miljarder Activision nu har tjänat genom Call of Duty så tror man att dem har resurserna utvecklarna behöver för att göra en ny spelmotor, MEN NÄÄÄÄÄÄ.... Fy fan Activision.

Medlem

"Nya" Infinity Wards hmm...I will not buy this record, it is scratched...

Medlem

Underbart! Ge oss MW0.5!


signatur

| i7 i3770 3.5GHz | Corsair 8GB CL7 | Asus P8P77-V Pro | GTX 670 2GB | Corsair Vertex 4 SSD | Samsung 275T+ 27" 5ms | G19 | G3 | PC-360 |

Medlem

Nej tack, håller mig till Battlefield.

Medlem

Kan dom bara ta bort alla spel efter CoD4 modern warfare så skulle jag vara lycklig. Multiplayern i dom andra är ju hemsk för fan, CoD4 modern warfare forever <3!
Åh vem bryr sig om singleplayern egentligen, multiplayer folket vill ha för fan.

Medlem

Stackare som valde att hoppa på IW efter kollapsen, de anställda där nu har väl inget hopp om att någonsin få göra annat än eviga CoD-uppföljare. Eller rättare sagt, eviga MW-uppföljare. Dessutom är det ju nästan en helt ny studio, så man kan ju inte lita på att någon form av kompetens finns kvar.


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem

Jag kommer då aldrig köpa något spel som är skapat av Infinity Wards. Inte efter MW2. Låter som de kommer vara lata och använda gammalt material. Min själ förstördes efter Bobby Koticks smutsspel. Usch.

Medlem

Call of duty Modern Fraud

Medlem

Activision = världens snålaste och mest pengakåta spelföretag... EVER!
EA är söta hundvalpar jämförelsevis.. Activision mjölkar sina serier till döds, så länge konsumenterna köper skiten och aceppterar gammal spelmotor, halv dassig grafik, buggar och konstant patching... klart att dem lär fortsätta.

Nä tack, jag håller mig till högkvalitativa utvecklare och spelföretag som Epic, id, Naughty dog, Crytek, Guerrilla, Dice osv..


signatur

"High life on low budget"

Inaktiv
Skrivet av Remus:

Nej tack, håller mig till Black Ops!

K.

Skrivet av Toomsie:

Jag kommer då aldrig köpa något spel som är skapat av Infinity Wards. Inte efter MW2. Låter som de kommer vara lata och använda gammalt material. Min själ förstördes efter Bobby Koticks smutsspel. Usch.

Infinity Ward din idiot.
Om det är några som använder gammalt/andras material så är det treyarch, 2 spel i rad har de använt Infinity Ward's spelmotor.

Medlem

Spel med samma grafik motor och snarlik story som MW1 & MW2 & BO. Känns som man spelat samma spel 3 gånger redan blir inte ett köp för mig. Riktigt less på att det ska komma ett nytt spela varje år då blir det bara mjölk mjölk mjölk. Samma sak gäller AC serien.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

vänta ett till cod med samma motor, justs get better and better


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av TaktiskT:

"Nya" Infinity Wards hmm...I will not buy this record, it is scratched...

My huuvercraft is full of eels!

Medlem

Vad jag aldrig har förståt är varför just Ghost har blivit så speciell. Han har varken personlighet, eller känns viktig för storyn. Är det pga att han har en "Skalle mask"?


signatur

You should be glad. You are just like me a part of gods great work.

Medlem

Plockar fram mina DOOM disketter och bootar upp...


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Spelmotorn är det minsta problemet. Förutom Frostbite så går det ju inte att se någon skillnad mellan de motorer som används just nu. Nää.. skit samma, blir det inte sämre än i MW2 så funkar det. Jag är förvånad över att inte fler tänker till över storyn. Det är där som det hela kommer att avgöras. Jag börjar bli lite trött på att skjuta ryssar så något nytt skulle vara välkommet.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Hoppas de inte släpper skiten till PC.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Z3bb4n:
Skrivet av Remus:

Nej tack, håller mig till Black Ops!

K.

Skrivet av Toomsie:

Jag kommer då aldrig köpa något spel som är skapat av Infinity Wards. Inte efter MW2. Låter som de kommer vara lata och använda gammalt material. Min själ förstördes efter Bobby Koticks smutsspel. Usch.

Infinity Ward din idiot.
Om det är några som använder gammalt/andras material så är det treyarch, 2 spel i rad har de använt Infinity Ward's spelmotor.

Precis som IW gjort menar du?
Har vi en liten Bobby lover här eller?!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Medlem

Håll på tjata om att Black ops är dåligt men Barebones/core och wagermatches äger det mesta multiplayern i Cod jag någonsin spelat.

Jag köper spelet vad det än är... Bring it on!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Retarded som man är så slösar man väl pengar på denna skit med, Hatar mig själv, köper spel fast jag vet att dom kommer att suga.

Medlem

Vad jag vet så är det varken IW eller Respawn (avhopparna från gamla IW) som utvecklar nästa COD spel.

Det verkar som Sledgehammer Games utvecklar nästa spel i serien. http://www.sledgehammergames.com/games

Kan iofs vara en variant för enbart någon mobil plattform eller dylikt, men jag tror det är till PC/Konsol.

Vad IW eller Respawn slipar på i dagsläget vet väl ingen, men troligtvis inte COD relaterat.

12
Skriv svar