Sökes: Call Of Duty Black Ops Klan[PS3]

Medlem
Sökes: Call Of Duty Black Ops Klan[PS3]

Hej! Letar nu efter en Black Ops klan så att jag har lite folk att panga tillsammans med!

Ska börja med att säga att jag inte har någon direkt erfarenhet av en riktig match på Black Ops så vore kul om man fick spela med lite erfarna spelare. Har desutom precis börjat spela Black ops (har tidigare spelat lite MW2 m.m.)

Är en skön kille på 19 bast och ni bör också vara runt den åldern. Jobbar 8 - 17 så är väll egentligen klar för spel 18. Har ganska mycket tid utöver jobbet men träningar tisdagar och söndagar.

Även om du inte har/spelar i en klan så kan du ju lägga till mig så jag har lite folk att spela med.

PSN: Bustad91

/Bustad

Medlem

Tjena! Kan meddela att även jag är riktigt sugen på en seriös klan.. Lirade ihop med några britter för ett tag sedan, men kändes lite för "nördigt" att sitta inne på nyårsafton och lira turnering så jag droppade den klanen. Om någon funderar på att skapa en "skojklan" så är även jag gärna på / Sharpshooter_swe @ps3

Medlem

Härligt! Lägger till dig imorgon så ska vi se om vi inte kan lösa något.

Haha satt du med och lira på nyår? Kan säga direkt att jag inte kommer vara med och lira varje fredag/lördag eller vid sådana tillfällen.

Medlem

Jag är arbetslös och sitter mestadels och spelar black ops för tillfället, min gamertag är Toivis. Addar er båda :>

Medlem

Härligt ! Vi verkar bli några stycken har 2 killar till som är sugna men som inte postat i tråden!

tjeena!
Lirar Cod black ops, och letar efter en klan att lira med. Spelar inte allt för ofta men har en ratio på 1.40.
Adda : "Chokladfabriken" om ni är intresserade.

Medlem

Tjena jag lirar nu, adda mig: Zollingo

1
Skriv svar